Neutrik TRUE1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robni7
    • Jan 2012
    • 20

Originally posted by vdbeke
    Het probleem is dat de TRUE1's niet afzonderlijk (M, F) te koop zijn, dus je kan geen verdeler maken met 1 in en 5 out bv.
    die zijn er wel hoor! http://www.neutrik.com/en/audio/powe...owercon-true1/

Wijziging:

afmetingen male:

afm. female:

23.8 mm (male) is D-size (denk ik, D is eigenlijk 23.6 mm, weet niet of het past)
    27.7 mm (female) vind ik het knap als je dat in je d-size rack weet te plaatsen.
    Last edited by Robni7; 03-07-12, 14:37.
    Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!

Comment

• RenéE
      • Oct 2006
      • 291

Originally posted by Robni7
      Nu, 8 maand later, wel ja. Toen nog niet.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by Robni7
        afmetingen male:
        23.8 mm (male) is D-size (denk ik, D is eigenlijk 23.6 mm, weet niet of het past)

afm. female:
        27.7 mm (female) vind ik het knap als je dat in je d-size rack weet te plaatsen.
        En na die 8 maanden past de female nog steeds niet in een standaard maat.
        Wij blijven voorlopig bij powercon.

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

Originally posted by vasco
          En na die 8 maanden past de female nog steeds niet in een standaard maat.
          Wij blijven voorlopig bij powercon.
          was mooi geweest als de treu 1 dezelfde maat had als een schuko inbouwdeel, kont je ze omwisselen op je sloffen/rackplaten
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Roeltej
            • May 2001
            • 761

Hebben ze eigenlijk nog meer voordelen, behalve de mannetje/vrouwtje stekker en dat je ze eruit mag trekken terwijl er spanning op staat ... ? Om nu gelijk overal je powercons uit te gaan trekken en dit erin te gaan proppen...
            Vitality Show

Comment

Working...