skytec 151.298 (led barrel scanner) wil niet meer aan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • technobram
    • Sep 2011
    • 6

skytec 151.298 (led barrel scanner) wil niet meer aan

hallo allemaal mijn skytec 151.268 led barrel scanner doet het niet meer er waren al eerder problemen alleen de rode ledjes gingen nog aan en heel soms de groene, en de blauwe nooit in de eerste paar maanden deden ze het allemaal maar toen begon hij moeilijk te doen eerst gingen de blauwe uit en toen degroene en vandaag de rode dus nu is hij helemaal uit de stroom is er helemaal denk ik af want ook de barrel draait niet meer

mvg bram
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

Ikdenkdatheteengoedideeisomhemtelatenreparerenbijd eleverancier.

Comment

• technobram
      • Sep 2011
      • 6

maar ik weet niet of er nog garantie op zit
      en bedoel je repareren bij skytec of waar ik hem gekocht heb

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

In alle gevallen neem je dus je aankoopbon en kijk je of het toestel jonger is dan een jaar. Jonger dan een jaar: garantie, binnenbrengen in de winkel waar je hem gekocht hebt. Moeilijk hé...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• technobram
          • Sep 2011
          • 6

ik heb hem meer dan 1 JAAR geleden gekocht VIA INTERNET

Comment

• dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

dan wegbrengen naar de kringloop ( je hebt immers verwijderings bijdrage betaald ), en een nieuwe kopen. repareren zal duurder zijn
            "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• tcnr sound & light crew
              • Jun 2010
              • 44

Originally posted by Carl
              Ikdenkdatheteengoedideeisomhemtelatenreparerenbijd eleverancier.
              En ik denk dat het een goed idee is om een toetsenbord MET spatiebalk te kopen.

En even binnen het topic: volgens mij heeft inkognito gelijk, als je garantie tijd verlopen is kan je het namelijk wel vergeten.

Comment

• Tronios
                • Oct 2011
                • 1

Bram,

Tronios is eigenaar van oa. het merk SkyTec.

Neem even contact op met onze support afdeling, misschien dat hij nog te redden valt: support@tronios.com
                inkognito heeft wel een punt, het is een "goedkoper" effect, de reparatie kan duurder uitvallen dan aanschaf van een nieuw effect.

Comment

• technobram
                  • Sep 2011
                  • 6

oke ik ga een mailtje sturen oja weet iemand welke stop erin moet want volgens mij is die kapot

Comment

• dj-inkognito
                    • Jun 2011
                    • 416

Originally posted by technobram
                    oke ik ga een mailtje sturen oja weet iemand welke stop erin moet want volgens mij is die kapot
                    neem aan dat je een zekering bedoeld....... haal de oude eruit en kijk dat eerst eens na, het staat op de buitenkant welke het is.. ( loopt een spiraaltje doorheen als die doormidden is ( zoals bij een gloeilamp ) dan is die dood.....
                    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

Working...