Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Kan je een mini jack(zoals bv ipod) aansluiten op een line ingang van een mengpaneel, of moet je hierbij ook 2 mono ingangen in beslag nemen?
Grtz Arjen
Er zijn hier verloopkabels voor te koop.
Van minijack (iPod) naar de ingang van je
mengpaneel, RCA/Jack/XLR, kies maar welke
je hebben wilt.
Als je mengpaneel een stereo ingang heeft dan kun
je die ervoor gebruiken, anders heb je er idd
2 mono ingangen voor nodig.
Vergeet iedere ingang dan niet te pannen
op L of R, anders draai je nl. op beide kanalen
mono.
Comment