high end studio spot 250 / Gebruikerservaring technisch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjadskop productions
    • Nov 2008
    • 128

high end studio spot 250 / Gebruikerservaring technisch

Heeft er iemand nog informatie over (buiten de info die op de site staat zoals de manual en zo) of eigen ervaring?

ps: excuses voor het zoveelste "heeft er iemand ervaring met..." topic, ik heb graag informatie voor ik de moeite doe voor te gaan kijken naar een mogelijke aankoop
    Last edited by pjadskop productions; 30-08-11, 12:29.
    Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Hier kunnen we niks mee: WAT wil je weten? Graag info van topicstarter anders gooien we d'r een slotje op.
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• pjadskop productions
      • Nov 2008
      • 128

Alles wat iemand die de spot heeft me kan vertellen:

zijn ze betrouwbaar, maken ze veel geluid, kleuren, gobo's, onderhoud, ...

En alles wat iemand nog op internet heeft gevonden, of nog heeft liggen van vroeger,
      ik heb google al meermaals afgezocht, maar veel meer als de info van op de high end site zelf vond ik niet

Of iemand die mensen kent die er heeft welke mij willen vertellen wat ze er van vinden.

Men kan nooit genoeg informatie hebben denk ik dan
      Last edited by pjadskop productions; 30-08-11, 12:36.
      Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• rayoflight
        • Aug 2010
        • 11

Hoi.

De studiospot is een redelijk stille spot voorzien van de standaard kleuren en gobo,s, de spot is wel betrouwbaar tenminste ik heb er nooit problemen mee gehad. Onderhoud is zoals bij de meeste wapperlampen. t is echter wel van belang dat je de pit goed afsteld. dat scheelt een heleboel in lichtopbrengst!

T voordeel van de lamp is dat hij automatisch de lamp striked zo gauw hij dmx krijgt dus geen gekut met macro's of de lamp handmatig ontsteken. na en 10 minuten dat hij geen data krijgt gaat de lamp ook weer uit.
        bij 120KW stop ik meestal !!!

Comment

• pjadskop productions
          • Nov 2008
          • 128

al bedankt,
          ben je tevreden over de andere functies zoals het iris en dergelijke?

Comment

Working...