Snaar Dap 800s cd player

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Richnies2000
    • May 2008
    • 204

Snaar Dap 800s cd player

ik heb een klein probleempje, ik heb een aantal dap 800s pitch players staan waarbij het snaartje wat tussen het loopwerk en de motor uitgehard is hierdoor slipt hij zo nu en dan door.

nu heb ik highlite gebeld deze vertelde mij dat ze geen losse snaartjes meer hebben maar wel volledige loopwerken nieuw leveren.

hieruit mijn conclusie de snaren worden nog gemaakt anders kunnen ze geen loopwerken uitleveren

en vind het zonde om complete loopwerken te moeten kopen voor een snaartje van een paar dubbeltjes per stuk.

iemand enig idee waar ik die snaartjes te koop zijn zijn vierkant 2*2mm mm of 30 in het rond
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Deftige elektronicawinkel om de hoek. Opgelet: die omtrek moet tot op de mm juist zijn! Te kort = mechaniek wordt te scheef belast en motor krijgt het niet rond, te lang: slipt door.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by Richnies2000
      ik heb een klein probleempje, ik heb een aantal dap 800s pitch players staan waarbij het snaartje wat tussen het loopwerk en de motor uitgehard is hierdoor slipt hij zo nu en dan door.

nu heb ik highlite gebeld deze vertelde mij dat ze geen losse snaartjes meer hebben maar wel volledige loopwerken nieuw leveren.

hieruit mijn conclusie de snaren worden nog gemaakt anders kunnen ze geen loopwerken uitleveren

en vind het zonde om complete loopwerken te moeten kopen voor een snaartje van een paar dubbeltjes per stuk.

iemand enig idee waar ik die snaartjes te koop zijn zijn vierkant 2*2mm mm of 30 in het rond
      Ik ga er maar even van uit, als de snaren hard of versleten zijn, is het toch wel een paar jaartjes oud. Ik weet niet wat de loopwerken kiste, maar voor veel CDspelers zijn er loopwerkjes van Sony, die inkoop nog geen tien euro kosten CBijv CCM213). Vervang je die, heb je alles nieuw. Dat is dud gewoon een optie denk ik. Bedrijfzekerheid is ook belangrijk.

Speakertec
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...