Beste forumleden,
Ik heb een oude Crest FA 601 amp met het volgende probleem:
Zodra ik de amp aan zet dan ratelt de schakelaar even en floept weer uit. De interne fan probeert dan even op te starten maar stop uiteraard weer als de schakelaar uit floept.
Het lijkt er dus op dat de schakelaar tevens een automatische zekering is.
Ik kan de schakelaar wel overbruggen om te zien of de amp het dan doet maar ben bang dat, als het idd een zekering is en er dus iets goed mis is, dat dan de vlammen uit de amp komen.
Wie heeft er ervaring met deze oude ampjes en heeft ze ook wel eens gefixt.
Groeten,
Lynx
Ik heb een oude Crest FA 601 amp met het volgende probleem:
Zodra ik de amp aan zet dan ratelt de schakelaar even en floept weer uit. De interne fan probeert dan even op te starten maar stop uiteraard weer als de schakelaar uit floept.
Het lijkt er dus op dat de schakelaar tevens een automatische zekering is.
Ik kan de schakelaar wel overbruggen om te zien of de amp het dan doet maar ben bang dat, als het idd een zekering is en er dus iets goed mis is, dat dan de vlammen uit de amp komen.
Wie heeft er ervaring met deze oude ampjes en heeft ze ook wel eens gefixt.
Groeten,
Lynx



of het moet zijn dat je van vuurwerk houd!

Comment