Een klant heeft al 30 jaar een multikabel (8 parig) liggen in de kruipruimte van zijn zaak (vaste installatie).
Hij klaagt over storingen, de xlr's lijken goed vast te zitten.
Kan het zijn dat het koper aangetast is na al die tijd (vast geen OFC).
Zou opnieuw solderen van de xlr-en volstaan, of moet er een nieuwe multi in.
Merk en type van de multi is onbekend.
Tevens zoek ik voor hem een nette betaalbare oplossing om van ongebalanceerd (dj inpriksetje en cafegeluid wat naar zaal moet) naar gebal. te gaan (geen fantoom aanwezig omdat hij inprikt op de stereo jackaansluitingen van de zaalmixer (merk en type moet ik nazien), de afstand die het dj inprikkertje aflegt is +/- 55 meter (ongebal.) tot aan de mixer, dan +/- 30 mtr gebal. van mixer uit naar amps. (voor het cafegeluid geld ongeveer dezelfde afstand.)
Ik wil daar gewoon volledig gebal. van maken
Inprikmixer en cafenmixer beschiken niet over een gebal. uitgang.
Alvast bedankt
John
Hij klaagt over storingen, de xlr's lijken goed vast te zitten.
Kan het zijn dat het koper aangetast is na al die tijd (vast geen OFC).
Zou opnieuw solderen van de xlr-en volstaan, of moet er een nieuwe multi in.
Merk en type van de multi is onbekend.
Tevens zoek ik voor hem een nette betaalbare oplossing om van ongebalanceerd (dj inpriksetje en cafegeluid wat naar zaal moet) naar gebal. te gaan (geen fantoom aanwezig omdat hij inprikt op de stereo jackaansluitingen van de zaalmixer (merk en type moet ik nazien), de afstand die het dj inprikkertje aflegt is +/- 55 meter (ongebal.) tot aan de mixer, dan +/- 30 mtr gebal. van mixer uit naar amps. (voor het cafegeluid geld ongeveer dezelfde afstand.)
Ik wil daar gewoon volledig gebal. van maken
Inprikmixer en cafenmixer beschiken niet over een gebal. uitgang.
Alvast bedankt
John

), dan doen we dat niet.

Wel iets duurder als de gewone variant uiteraard.
).
Comment