Showtec PSA-321

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rappid
    • Feb 2011
    • 3

Showtec PSA-321

Hallo mensen,

Ik ben van plan om de Showtec PSA-321 aan te schaffen maar zit met een vraag voordat ik tot koop overga.

Ik las op het forum dat er aardig wat mensen zijn die in het bezit zijn van dit apparaat dus denk dat jullie mij wel kunnen helpen.
    In overige topics heb ik niet de informatie kunnen vinden die ik zocht en het topic was gesloten dus vandaar hier mijn vraag:

Op de achterzijde zit een Output: CEE 3 x 32A socket om door te lussen naar bijv een andere power distro of dergelijke.
    Nu vraag ik mij af of de ampere meters op de voorzijde ook de afname van deze CEE weergeeft.

Ik wil hier namelijk een 2e power distro op aansluiten die in een ander rack zit.
    Het lijkt mij wel belangrijk dat dit ook zo is, maar kan nergens hierover informatie vinden.

Dus als iemand dit weet of het kan uit testen dan doe je mij hier een groot plezier mee.

Alvast bedankt!
    Last edited by Rappid; 04-02-11, 20:09.
  • Husss
    • Jul 2003
    • 220

Beste Rapid,

De ampere meters geven idd ook de stroom aan welke door de 32A doorlus gaat!

Met vr gr.

PS ik vind de shuckokontacten welk erg brak, deze beginnen redelijk vlot slecht contact te vertonen. Heb ze hier allemaal al vervangen
    Last edited by Husss; 04-02-11, 21:38. Reason: typfout

Comment

• Rappid
      • Feb 2011
      • 3

Husss,

Bedankt voor je reactie! Deze info had ik nodig.

Ik heb bij mijn andere (Showtec 16 ampere power distro) deze ook al eens vervangen.

Tot nu toe heb ik altijd wel te maken gehad met 16A aanvoer. Alleen met de komst van meer verlichting lijkt het me slim om deze erbij te nemen. Met de PSA-321 kan ik dan controleren of ik niet te ver ga mocht ik een 16A aanvoer hebben, en bij 32A kan ik op beiden 3 fases van 16A creƫren.

Mvg!
      Last edited by Rappid; 04-02-11, 21:47.

Comment

Working...