Tascam tm-d4000 'fatal error'

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Tascam tm-d4000 'fatal error'

Beste mede forummers,

Een klant is bij ons gekomen met een Tascam TM-D4000 mixer waarbij deze met het opstarten een 'Fatal Error 99-00000004-00' in het scherm.

Ik ben vanmiddag gelijk gaan zoeken op het www naar een manual maar heb het nog niet gevonden.

Wie kan mij vertellen wat te doen, einde oefening of toch te verhelpen??

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Echt niemand die iets weet over dit probleem??

Via Tascam reeds een mail de deur uitgedaan, maar ook nog geen reaktie gehad, dus .......
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Hanex Service in Leimuiden kan je verder helpen. Zelf zou ik er niet aan beginnen. Je zult alles moeten om fatal errors te verhelpen. Kan in flatcables zitten (als de tafel niet is aangepast in 't verleden kunnen de flatcables/connectoren na verloop van tijd problemen geven), maar kan ook een corrupte EEPROM zijn. Wellicht heeft je klant geprobeerd via MIDI de firmware te updaten? Als dat even verkeerd gaat is dit ook het resultaat..
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• Jan van Duren
        • May 2004
        • 204

Hier vindt je het manual. Staat in dat bij fatal errors je contact moet opnemen met een tascam service centre en er zit er in Duitsland

Tascam Division - TEAC Europe GmbH

Maar misschien ook nog in NL

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Ik heb vanuit ARUBA een e-mail de deur uit gedaan naar TASCAM USA, da's voor mij een stukkie dichterbij..
          Het enige wat ik tot nu toe weet van hun is dat ze liever een nieuw model verkopen, en dat vind mijn klant niet leuk...

Zal het hem toch maar adviseren!

Bedankt heren!

Dave

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

@Jan hierboven post ik juist het service center in Nederland. en ik weet heeeeeeel zeker dat die mannen heel veel verstand hebben van o.a. de TM-D reeks!
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• Jan van Duren
              • May 2004
              • 204

goed gedaan, Jeroen.

Heeft hij i.i.g meer keuze.

Comment

Working...