crown ma3600 defect wie kan deze nakijken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

crown ma3600 defect wie kan deze nakijken

Een van mijn crowns ma3600 is defect.
    Een van de twee kanten geeft een veel lager vermogen af dan het ander kanaal.
    Ik wil deze graag nagekeken hebben, wie weet waar ik dat goed en veilig laten doen, of wie kan dit doen voor mij.
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Audio XL | SERVICE

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

waar zit je in de buurt?
      knoppen en waarden :)

Comment

• ivo
        • Jul 2003
        • 390

ik zit in emmen.
        Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by ivo
          ik zit in emmen.
          Tsja, daar woont verder helemaal niemand.
          Zijn waarschijnlijk een paar eindtorren met opgehouden, je zou nog kunnen checken of de vermogensweerstanden tussen eindtor en uitgang er niet uitgefikt zijn. Ruik je ook een brandlucht?
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• JVS
            • Mar 2004
            • 317

Originally posted by ivo
            Een van mijn crowns ma3600 is defect.
            Een van de twee kanten geeft een veel lager vermogen af dan het ander kanaal.
            Ik wil deze graag nagekeken hebben, wie weet waar ik dat goed en veilig laten doen, of wie kan dit doen voor mij.
            Klinken beide kanalen verder wel nog goed, maar is enkel de gain verschillend ? Controleer het sensitivity schakelaartje onder de PIP-module, deze even een paar keer heen- en weer schuiven. Evenzo de bridge/stereo/parallel switch achterop een paar maal heen- en weer schuiven. Deze switches zijn vaak vervuild door stof... Indien het probleem hier zit moet je de switches eigenlijk gewoon vervangen (een paar keer heen- en weer schuiven is maar een tijdelijke oplossing).

Ik repareer deze types erg regelmatig, echter zit niet bepaald bij je in de buurt (limburg...).

Comment

Working...