Dat ventilatortje zat ik zelf ook al aan te denken, knal ik er dan nog wel even op als alles klaar is.
En in het papierwerk moet het proces zelf komen, dus voortgang, waarom heb ik voor zo'n ontwerp gekozen, een boel verslagen over teveel dingen en nog een groot verslag rondom de versterker. En dat alles moet straks weer in één groot eindverslag gegooid worden. (wel zonde van al die bomen)
En in het papierwerk moet het proces zelf komen, dus voortgang, waarom heb ik voor zo'n ontwerp gekozen, een boel verslagen over teveel dingen en nog een groot verslag rondom de versterker. En dat alles moet straks weer in één groot eindverslag gegooid worden. (wel zonde van al die bomen)






, we moeten wel de LM3886 gebruiken en hebben helaas niet al te exotische onderdelen tot onze beschikking. Maar ik heb nu is serieus naar de LM3886 gekeken en 't lijkt me idd, zoals laserguy al aangay geen klasse-A, maar wat het dan precies is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Comment