Jaaaa dat kleine rot rookmachientje 
Ik gebruik hem toch al geruime tijd in kleine zaaltjes, en blijf dat graag nog even doen.
Ik heb hem zo'n 3 maanden niet gebruikt, en heb hem de afgelopen 3 dagen elke dag even zijn ding laten doen.
Nu is de output alleen veel minder geworden...
Vroeger als ik mijn hand voor de output hield bleef mijn hand droog, nu worden mijn handen nat en plakkerig.
Ik heb het gevoel dat het verwarmingselement niet meer alles volledig verbrand.
Zijn er dingen die ervoor kunnen zorgen dat dit weer goed werkt?
natuurlijk zonder grote dure aanpassingen?
Ik zit naar een grotere te kijken, het zou alleen fijn zijn als deze nog even meegaat.
mvg Mark

Ik gebruik hem toch al geruime tijd in kleine zaaltjes, en blijf dat graag nog even doen.
Ik heb hem zo'n 3 maanden niet gebruikt, en heb hem de afgelopen 3 dagen elke dag even zijn ding laten doen.
Nu is de output alleen veel minder geworden...
Vroeger als ik mijn hand voor de output hield bleef mijn hand droog, nu worden mijn handen nat en plakkerig.
Ik heb het gevoel dat het verwarmingselement niet meer alles volledig verbrand.
Zijn er dingen die ervoor kunnen zorgen dat dit weer goed werkt?
natuurlijk zonder grote dure aanpassingen?
Ik zit naar een grotere te kijken, het zou alleen fijn zijn als deze nog even meegaat.
mvg Mark



Comment