Hallo,
Ik heb pas van een vriend 2 mooie speakers gekregen.
Het zijn acoustic response 707 series speakers.
Ik heb deze nu op een oude goedkope subwoofer aangesloten met tulp-stekkertjes. Maar nu is het geluid natuurlijk niet zo heel helder... En mis ik volgens mij wat bass (omdat dat eigenlijk door de subwoofer heen zou moeten gaan).
Weet iemand wat voor versterker ik kan gebruiken voor deze boxen? Of misschien dat ik de bass niet via de subwoofer kan laten gaan, maar gelijk naar de boxen?
Ik hoop dat jullie wat weten.
Btw. als ik een versterker wil kopen wil ik wel goedkoop ding halen via marktplaats ofzo... Heb echt geen groot budget ofzo. 2 tientjes is echt maximale wat ik zou willen uitegeven.
Groet,
Robert
foto
Ik heb pas van een vriend 2 mooie speakers gekregen.
Het zijn acoustic response 707 series speakers.
Ik heb deze nu op een oude goedkope subwoofer aangesloten met tulp-stekkertjes. Maar nu is het geluid natuurlijk niet zo heel helder... En mis ik volgens mij wat bass (omdat dat eigenlijk door de subwoofer heen zou moeten gaan).
Weet iemand wat voor versterker ik kan gebruiken voor deze boxen? Of misschien dat ik de bass niet via de subwoofer kan laten gaan, maar gelijk naar de boxen?
Ik hoop dat jullie wat weten.
Btw. als ik een versterker wil kopen wil ik wel goedkoop ding halen via marktplaats ofzo... Heb echt geen groot budget ofzo. 2 tientjes is echt maximale wat ik zou willen uitegeven.
Groet,
Robert
foto





.
Comment