Schilder je niet meteen met hoogglans? De grondverf is gewoon om de kleur van de ondergrond weg te werken, en de hoogglans voor de mooie kleur. Je kan ook meteen beginnen dus met hoogglans.
Ervaring flightcase schilderen
Collapse
X
-
Hallo, zo vroeg in het jaar al een dronken aardbei!
Grondverf werkt ook als een primer, zorgt dus voor hechting van je aflak laag.Schilder je niet meteen met hoogglans? De grondverf is gewoon om de kleur van de ondergrond weg te werken,
...Schilderen van cases....HPL is er in alle kleuren die je maar kan wensen....Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Ik lees hier steeds iets over 'opschuren' bij mijn weten kun je iets afschuren, opschuren is mij nooit gelukt.
Waarom doe je zo moeilijk? Je gaat een case kopen die je eigenlijk niet wilt hebben, de HPA laag op een case is kneiterhard en heel erg krasbestendig, daar kan echt geen enkele lak tegenop.
De kans is dus heel groot dat je na een aantal maanden een zwarte case krijgt met rode vlekken. Gewoon verder zoeken naar een zwarte 19" case, dat scheelt een hoop werk en geeft een veel beter resultaat.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
koop voor het geld van je verf een afgedankt stuk backdrop. En gooi het tussen transport eroverheen. Zien zaaleigenaren veel liever dan "mooie kisten" En blijft langer goed.
Technici slaan soms een beetje door.
De meeste gasten vinden truss en flightcases en apparatuur met knopjes helemaal geen decoratief element. Wij gooien bij kleine feestjes over de truss + alles behalve de spots zelfs ook een stuk afrok.lekker belangrijk!Comment

Comment