Hallo Forumleden,
Ik heb een week geleden voor 3 tientjes een mooie keyboard flightcase gekocht met als doel het om te bouwen naar een case voor me mixer en cd spelers.
De buitenkant is al helemaal klaar (zoals luikjes handvatten en vlindersloten)
Nu gaan we dit weekend bezig aan het interieur. waar ik nog een paar vraagjes over heb:
*Heeft iemand ervaring met chassis delen in te bouwen in handvat schotels?
*Hoe te bekabelen? ik wou in beide handvaten aan de zeikant inbouwen:
aan de ene zeide 2x xlr male aan de andere zeide 2x powercon voor in en out.
Boven de mixer wou ik een 19 inch ponsplaatje maken die ik verwerk in de kabelgoot (daar dus inbouw) met xlr aansluitingen voor overige kanalen en microfoon en zwanenhals lampje natuurlijk Iemand nog tips?
*De kabels wil ik achter de mixer en de cd spelers niet zien lopen dus wil ik een kabelgoot maken met een plaat erboven op zodat het niet zichtbaar is.
*Hoe kan ik de kabels aan de zijkant van de case mooi wegwerken? (2x xlr en 2x powercon,Handvat zit in het midden van de case)
*Tussen de items wou ik schotjes maken met daar hard schuim er tegen aan maar welke dikte? heeft iemand nog restjes liggen?
Als je nog tips of suggesties hebt hoor ik het graag.
of als je zelf een keer z'n projectie hebt uitgevoerd.
Ik heb een week geleden voor 3 tientjes een mooie keyboard flightcase gekocht met als doel het om te bouwen naar een case voor me mixer en cd spelers.
De buitenkant is al helemaal klaar (zoals luikjes handvatten en vlindersloten)
Nu gaan we dit weekend bezig aan het interieur. waar ik nog een paar vraagjes over heb:
*Heeft iemand ervaring met chassis delen in te bouwen in handvat schotels?
*Hoe te bekabelen? ik wou in beide handvaten aan de zeikant inbouwen:
aan de ene zeide 2x xlr male aan de andere zeide 2x powercon voor in en out.
Boven de mixer wou ik een 19 inch ponsplaatje maken die ik verwerk in de kabelgoot (daar dus inbouw) met xlr aansluitingen voor overige kanalen en microfoon en zwanenhals lampje natuurlijk Iemand nog tips?
*De kabels wil ik achter de mixer en de cd spelers niet zien lopen dus wil ik een kabelgoot maken met een plaat erboven op zodat het niet zichtbaar is.
*Hoe kan ik de kabels aan de zijkant van de case mooi wegwerken? (2x xlr en 2x powercon,Handvat zit in het midden van de case)
*Tussen de items wou ik schotjes maken met daar hard schuim er tegen aan maar welke dikte? heeft iemand nog restjes liggen?
Als je nog tips of suggesties hebt hoor ik het graag.
of als je zelf een keer z'n projectie hebt uitgevoerd.
Comment