Probleem Marantz versterker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arnovee
    • Mar 2010
    • 2

Probleem Marantz versterker

Ik heb een oude versterker (Marantz) gekregen, die ik wil proberen te verpatsen. Alleen hij schijnt niet helemaal 100% te zijn, dus ik wil hem eerst uitproberen thuis.
    Nu is het zo dat ik niet met mn eigen installatie wilde klooien, dus ik heb 'm een beetje provisorisch aangesloten nu op 2 boxen, die ik ook nog over had, + een cd-speler, maar helaas krijg ik er echt geen normaal geluid uit!

Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen? Ik had een luidsprekersnoer gevonden, wat mij eerlijk gezegd nogal dun overkomt, en daar 2 stukjes van geknipt van pakweg 30 cm. Mag dat überhaupt of is dat vragen om problemen? Ik heb trouwens beide 'kanalen' geprobeerd en plus aangesloten op plus en min op min, etc.

Kan natuurlijk ook zijn dat dat ding veel kapotter is dan mij aanvankelijk verteld is, maar dat lijkt me sterk. Ook dat de boxen stuk zijn lijkt me niet waarschijnlijk.
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Bouwde Marantz geen HiFi materiaal?

Dit forum is voor (semi) pro geluid. Geluid in jou woonkamer/slaapkamer hoort daar helaas niet bij.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• arnovee
      • Mar 2010
      • 2

Originally posted by Beckers Entertainment
      Bouwde Marantz geen HiFi materiaal?

Dit forum is voor (semi) pro geluid. Geluid in jou woonkamer/slaapkamer hoort daar helaas niet bij.
      Excuus. Ik werd door iemand anders naar dit forum gewezen. Weet je dan toevallig wellicht waar ik wel terecht kan met mijn vraag?

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

hififorum.nl - Forumindex
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...