Technisch Schema Soundtracs Solo Live

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djberjo
    • Aug 2008
    • 130

Technisch Schema Soundtracs Solo Live

Ik wil graag alle elco's uit mijn Soundtracs solo live gaan vervangen, maar dat doe ik graag met een schema erbij.

Heeft iemand van jullie toevallig heb schema, of waar ik die zou kunnen opvragen?

Alvast bedankt!
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by djberjo
    Ik wil graag alle elco's uit mijn Soundtracs solo live gaan vervangen, maar dat doe ik graag met een schema erbij.

Heeft iemand van jullie toevallig heb schema, of waar ik die zou kunnen opvragen?

Alvast bedankt!
    Bji mij rijst de vraag waarom je zo nodig alle elco's wilt vervangen....
    Denk dat de importeur je wel verder kan helpen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djberjo
      • Aug 2008
      • 130

Aangezien hij uit 1991 komt en daarna zijn de elco's nog nooit vervangen, en ik vind hem beetje muf klinken.

Aangezien dat elco's gemiddeld 10 jaar mee gaan, wordt het wel eens tijd om ze te vervangen.

Comment

• Koen van der K
        • Aug 2005
        • 1146

Is dit een opwelling, je door iemand aangepraat of loop je graag risico's door iets (waarschijnlijk) onnodig volledig in- en uitelkaar te halen ?

Er zit welliswaar een kern van waarheid in het elco-verhaal, maar dat gaat meer op bij bepaalde elco's (lo budget) onder bepaalde gebruikersomstandigheden (hoge temperaturen) en bepaalde toepassingen (afvlakelco / ontkoppel elco, etc.).

Als ik het zo inschat behoren de elco's in jouw Soundtracs niet tot die risicogroep, maw; niets aan doen als er geen (echte) klachten zijn, en daar zou ik "muf" klinken niet onder rekenen. Wellicht is 't de tafel ansich (EQ, routing etc.) die je niet meer aan de hedendaagse eisen vindt voldoen.

Als je persé aan de slag wil bieden schema's mijns inziens niet echt 'n toegevoegde waarde ? Je plukt de elco's eruit, schrijft waarde en positienummer op en plaatst er weer nieuwe in. Ik mag overigens aannemen dat je eerst één kanaaltje probeert ... ?

Groeten en succes !
        Meer is minder, minder is meer

Comment

Working...