Soldeer uitdaging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michiellll
    • Jan 2010
    • 4

Originally posted by Max8bier
    Extron heeft minijacks waar een normale 6mm mic kabel in gaat
    Ik zie alleen 't vrouwtje nergens en die moet ik juist hebben, klopt dat?

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

klinkt als een oplossing, als het goed gaat, iemand die dit al heeft uitgeprobeerd?
      Ja, ikke! En mijn vingertjes zijn ook nog heel.
      Het is alleen zo, dat je een kunststof hulsje niet met een tang vast kunt houden tijdens het boren, want dan knijp je de boel aan kleine stukkies.
      De Neutrik's zijn van metaal, dus wat steviger, maar ook daar kun je niet hard in knijpen.
      Ik houd ze in de hand en boor dan voorzichtig met een accutol. Het is gevaarlijk, als de boor zich vastgrijpt in het materiaal kunnen de gevolgen vervelend zijn.

Comment

• Michiellll
        • Jan 2010
        • 4

Originally posted by Carl
        Ja, ikke! En mijn vingertjes zijn ook nog heel.
        Het is alleen zo, dat je een kunststof hulsje niet met een tang vast kunt houden tijdens het boren, want dan knijp je de boel aan kleine stukkies.
        De Neutrik's zijn van metaal, dus wat steviger, maar ook daar kun je niet hard in knijpen.
        Ik houd ze in de hand en boor dan voorzichtig met een accutol. Het is gevaarlijk, als de boor zich vastgrijpt in het materiaal kunnen de gevolgen vervelend zijn.
        lichtjes in de bankschroef, met de hand vasthouden en dan gewoon met de boormachine. werkt prima!

Dank u allen

nogmaals dank gerard & carl

Comment

• tarpan
          • Dec 2008
          • 266

Waar heb je dit eigenlijk voor nodig?
          Als je normaal gezien een 6mm kabel ging gebruiken veronderstel ik dat het niet voor een "portabel" toepassing is?

misschien kan je een 6.3mm f-jack kabelconnector gebruiken en dit ertussen steken...
          http://www.ultimateears.it/pics_products/ultimateears/super.fi/accessories/SF_jack_adapter_L.jpg
          Last edited by tarpan; 26-01-10, 19:32. Reason: afbeelding bijgevoegd
          als je bij de brom zit...

Comment

Working...