Soldeer uitdaging
Collapse
X
-
-
Ja, ikke! En mijn vingertjes zijn ook nog heel.klinkt als een oplossing, als het goed gaat, iemand die dit al heeft uitgeprobeerd?
Het is alleen zo, dat je een kunststof hulsje niet met een tang vast kunt houden tijdens het boren, want dan knijp je de boel aan kleine stukkies.
De Neutrik's zijn van metaal, dus wat steviger, maar ook daar kun je niet hard in knijpen.
Ik houd ze in de hand en boor dan voorzichtig met een accutol. Het is gevaarlijk, als de boor zich vastgrijpt in het materiaal kunnen de gevolgen vervelend zijn.Comment
-
lichtjes in de bankschroef, met de hand vasthouden en dan gewoon met de boormachine. werkt prima!Ja, ikke! En mijn vingertjes zijn ook nog heel.
Het is alleen zo, dat je een kunststof hulsje niet met een tang vast kunt houden tijdens het boren, want dan knijp je de boel aan kleine stukkies.
De Neutrik's zijn van metaal, dus wat steviger, maar ook daar kun je niet hard in knijpen.
Ik houd ze in de hand en boor dan voorzichtig met een accutol. Het is gevaarlijk, als de boor zich vastgrijpt in het materiaal kunnen de gevolgen vervelend zijn.
Dank u allen
nogmaals dank gerard & carl
Comment
-
Waar heb je dit eigenlijk voor nodig?
Als je normaal gezien een 6mm kabel ging gebruiken veronderstel ik dat het niet voor een "portabel" toepassing is?
misschien kan je een 6.3mm f-jack kabelconnector gebruiken en dit ertussen steken...
http://www.ultimateears.it/pics_products/ultimateears/super.fi/access
ories/SF_jack_adapter_L.jpg
als je bij de brom zit...Comment

Comment