versterker Speakon Uitgang hoeveel polen
Collapse
X
-
Comment
-
Vooral op kleine podia vind ik het voordeel van makkelijke bereikbaarheid groter dan het nadeel van kabels waar je over kunt struikelen. En die kabels duw ik er meestal onder, tussen de wielen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik zet nooit mijn rack op een kleine podia....
Mijn rack zet ik altijd zo neer dat ik geen last heb van de kabels.
Ook zet ik deze nooit tegen een achterwand maar meestal achter de stack.
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Ieder zijn voorkeur, ik ben niet anders gewend dat de aansluitingen aan de voorkant zitten en dat bevalt tot op heden prima. Aan de achterzijde ziet het er wel netter uit en je kunt met 2HE lagere racks werken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
2 aansluitpanalen? wat zonde van het geld, draai je rack een kwart en je hebt nergens geen last meer van EN je kunt er nog bij. (je kunt ook "problemen" ervan maken, maargoed)
Zelf heb ik mijn rackjes (met Hi en Low versterker) voorzien van 4 speakons. 2 voor de subs en 2 voor de mid/high uitgangen waarbij de mid/high ook zit aangesloten op de 2+/2 van de sub speakons zodat je alle vrijheid hebt met je kabels.
Er zijn ook 2 polige speakons te koop waar een 4 polige stekker niet in kan, maar ik gebruik verloopjes met alleen de +2/-2 polen aangesloten met andere kleur kabel.
Kortom, er zijn vele mogenlijkheden om je eigen configuratie samen te stellen.Comment
-
Comment
-
Beiden hebben hun voor en nadelen maar met beiden lukt het altijd wel om de boel draaiende te krijgen.
Bij mij komt het ook wel voor dat ik op een heel krappe locatie sta, dan vind ik het niet handig om op mijn kop over een rack te moeten hangen om een paar kabels aan te sluiten. Dave vindt het aan de voorzijde niet handig omdat je dan over de kabels struikelt, zo heeft ieder zijn of haar voorkeur.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Verschil zit in de kleur van de gebruikte tule. Je kunt ze spuiten, maar ook compleet in kleur kopen.
Voorbeelden: NL-4FX2 gebruik ik voor NL4 1:1
NL-4FX5 voor kruiskabels (1 aan 2 en 2 aan 1, handig bij meerdere monitoren, aan komen met 1 NL4, 1e monitor pakt 1+/-, door met kruiskabel, 2e monitor zit dan op 2+/- (terwijl hij toch op 1 bekabeld is)
It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
Comment