Microfoons bijlakken??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Waveform
    • Dec 2009
    • 321

Microfoons bijlakken??

Beste forumvrienden

Ik heb hier een aantal zwarte microfoons liggen die cosmetisch wel hebben afgezien, maar technisch nog perfect zijn.

Heeft iemand een idee hoe ik de lak een beetje kan oplappen? Ik verwacht niet dat ze er ineens perfect uit gaan zien, als je de vlekken vanop afstand maar niet ziet.

Is zwarte nagellak een idee?

Alvast bedankt!!
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Ben bang dat dat er zo weer af is.
    Probeer ze te ontvetten met ammoniak en te spuiten met een degelijke spuitlak.

Comment

• Gitarist 62
      • May 2006
      • 278

Gewoon met watervaste zwarte stift (waar je ook mee op de tapestrook op je mengtafel schrijft) Voordeel: meteen droog Nadeel: niet het eeuwige leven.. Maar het is ook zó weer bijgewerkt.
      ~Clearsound~

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Originally posted by Gitarist 62
        Gewoon met watervaste zwarte stift (waar je ook mee op de tapestrook op je mengtafel schrijft) Voordeel: meteen droog Nadeel: niet het eeuwige leven.. Maar het is ook zó weer bijgewerkt.
        Werkt ook geweldig als 'NO BUDGET' oplossing voor een beschadigd speakerfrontje!
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Waveform
          • Dec 2009
          • 321

Bedankt, zo'n stiftje heb ik wel liggen. Ik zal het eens proberen.

Spuitlak zal niet lukken vanwege het windscherm in de koppen.

Die stift, geeft dat niet snel af als je er me je mond tegen zit of hem met zweterige handen vastpakt? (nou ja, eigenlijk is het vooral de ring op de koppen en de vlekken op de micro zelf)

Comment

• w00Dy
            • May 2006
            • 257

spuitlak in een potje spuiten (serieus) en dan de beschadigde plaatsen bijtoetsen met een penseeltje.

Zo heb ik een aantal MD 421's bijgewerkt.
            Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

Working...