hey allemaal
na hard zoeken heb ik gevonden wat ik zoek
ik moet volgende schakelingen maken voor mijn eindwerk en heb daarbij nog een paar vraagjes:
Universele voorversterker:

Stereo->Mono voorversterker:

eindversterker 40W:

Uit bovenstaande zie je dat ik 2 voorversterkers ga maken
dit komt omdat ik zowel een audio apparaat als mijn (elektrisch)drumstel moet kunnen bevestigen
mijn gitaar versterker werkt volgens hetzelfde principe nu is mijn vraag nog hoe moet ik deze aan de eindversterker kopelen
(enkel de universele voorversterker gaat door de filters)
Filters:
Stereo-Toonregeling:

Stereo-middentoonenregeling:

Bronnen:
voor elke schakeling buiten de eindversterker heb ik 15Vdc
voor deze schakelingen zou ik volgende schakelingen gebruiken die 15Vdc levert en ook word voorgesteld in dit boek

nu staat er niet of ik zowel de voorversterkers als de toonregelaars allemaal zomaar op deze bron mag aansluiten.
is dit mogenlijk of ga ik dan mijn bron of schakelingen omzeephelpen???
voor de einversperker deze:

is dit allemaal mogenlijk zonder alles te overbelasten? en moet ik voor de 2 bronnen een aparte stekker voorzien?
als er mensen zijn die mij buiten dit ook nog andere info kunnen mededelen over (audio)versterkers
kunnen ze mij gerust mailen of hier een berichtje achterlaten zodat ik ze zelf kan mailen
Meerweten Wil Altijd Meerweten
[FONT=Verdana]ps.: Schakelingen mogenlijk gemaakt door Audio-elektronica Begrijpen, ontwerpen, bouwen[/FONT]
na hard zoeken heb ik gevonden wat ik zoek
ik moet volgende schakelingen maken voor mijn eindwerk en heb daarbij nog een paar vraagjes:
Universele voorversterker:

Stereo->Mono voorversterker:

eindversterker 40W:

Uit bovenstaande zie je dat ik 2 voorversterkers ga maken
dit komt omdat ik zowel een audio apparaat als mijn (elektrisch)drumstel moet kunnen bevestigen
mijn gitaar versterker werkt volgens hetzelfde principe nu is mijn vraag nog hoe moet ik deze aan de eindversterker kopelen
(enkel de universele voorversterker gaat door de filters)
Filters:
Stereo-Toonregeling:

Stereo-middentoonenregeling:

Bronnen:
voor elke schakeling buiten de eindversterker heb ik 15Vdc
voor deze schakelingen zou ik volgende schakelingen gebruiken die 15Vdc levert en ook word voorgesteld in dit boek

nu staat er niet of ik zowel de voorversterkers als de toonregelaars allemaal zomaar op deze bron mag aansluiten.
is dit mogenlijk of ga ik dan mijn bron of schakelingen omzeephelpen???
voor de einversperker deze:

is dit allemaal mogenlijk zonder alles te overbelasten? en moet ik voor de 2 bronnen een aparte stekker voorzien?
als er mensen zijn die mij buiten dit ook nog andere info kunnen mededelen over (audio)versterkers
kunnen ze mij gerust mailen of hier een berichtje achterlaten zodat ik ze zelf kan mailen
Meerweten Wil Altijd Meerweten
[FONT=Verdana]ps.: Schakelingen mogenlijk gemaakt door Audio-elektronica Begrijpen, ontwerpen, bouwen[/FONT]
Comment