Goeie middag allemaal!
Ik ben net nieuw op het forum en ik stuit hier al gelijk op een probleempje. Als volgt:
Op mijn werk hebben ze een 37 pins socapex gebruikt voor 12 XLR paren. Ikke online de norm opgezocht zodat ik een extra kabel erbij kon maken... Ik heb hem gesoldeerd volgens de AMPCO norm, maar toen ik deze ging testen gebeurde er allerlei rare dingen dus heb ik gedacht om hem op de bestaande lijn door te meten... Ik heb XLR 1, 2 en 3 dorgemeten en kwam bij de volgende pin-outs:
XLR Ch1
Hot - Socapex 1
Cold - Socapex 20
Afsch. - Socapex 32
XLR Ch2
Hot - Socapex 2
Cold - Socapex 19
Afsch. - Socapex 3
XLR Ch3
Hot - Socapex 4
Cold - Socapex 22
Afsch. - Socapex 33
Is dit een bekende norm? Of misschien ooit geweest?!
Ik kan zelf de logica niet vinden in deze soldering. Misschien kan iemand me helpen.
Bedankt alvast.
Bob
Ik ben net nieuw op het forum en ik stuit hier al gelijk op een probleempje. Als volgt:
Op mijn werk hebben ze een 37 pins socapex gebruikt voor 12 XLR paren. Ikke online de norm opgezocht zodat ik een extra kabel erbij kon maken... Ik heb hem gesoldeerd volgens de AMPCO norm, maar toen ik deze ging testen gebeurde er allerlei rare dingen dus heb ik gedacht om hem op de bestaande lijn door te meten... Ik heb XLR 1, 2 en 3 dorgemeten en kwam bij de volgende pin-outs:
XLR Ch1
Hot - Socapex 1
Cold - Socapex 20
Afsch. - Socapex 32
XLR Ch2
Hot - Socapex 2
Cold - Socapex 19
Afsch. - Socapex 3
XLR Ch3
Hot - Socapex 4
Cold - Socapex 22
Afsch. - Socapex 33
Is dit een bekende norm? Of misschien ooit geweest?!
Ik kan zelf de logica niet vinden in deze soldering. Misschien kan iemand me helpen.
Bedankt alvast.
Bob

Comment