Rodec MX 240

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

Rodec MX 240

Op mijn rodec mx 240 is wat bizar met de lichtjes. Vanaf een bepaald niveau beginnen de onderste lichtjes te vezwakken. Dus naarmate de dj meer uitstuurt en de oranje lichtje beginnen te knipperen,verminderen de onderste (groen lichtjes). Heeft iemand hier een verklaring voor of heeft er iemand hier een oplossing voor?
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by flurk
    Op mijn rodec mx 240 is wat bizar met de lichtjes. Vanaf een bepaald niveau beginnen de onderste lichtjes te verzwakken. Dus naarmate de dj meer uitstuurt en de oranje lichtje beginnen te knipperen,verminderen de onderste (groen lichtjes). Heeft iemand hier een verklaring voor of heeft er iemand hier een oplossing voor?
    Ik heb het schema niet bij de hand, maar meestal treden dergelijke verschijnselen op als de voedingsspanning niet OK is.
    In dit geval zou het een uitgedroogde elco kunnen zijn, of eventueel een (half) defekte brugcel. Zodra er dan meer ledjes moeten branden, zakt de voedingsspanning in , met het hiervoor beschreven effect.
    Het is maar een suggestie. Vooraf meten is vele malen handiger, dan lukraak wat onderdelen vervangen...............!

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...