Hallo allemaal,
jullie kennen dit vast wel, je drukt op de knop van de afstandsbediening van je rookmachine en je hoort een 'pang' over je luidsprekers...
Weet iemand hier een oplossing voor? de afstandsbedieningskabel beter isoleren, of die stroomstekker? aarde eruit? wat is handig.
groetjes Niels
jullie kennen dit vast wel, je drukt op de knop van de afstandsbediening van je rookmachine en je hoort een 'pang' over je luidsprekers...
Weet iemand hier een oplossing voor? de afstandsbedieningskabel beter isoleren, of die stroomstekker? aarde eruit? wat is handig.
groetjes Niels








...kan niet anders ...

Comment