numark dds-80

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rici1
    • Dec 2008
    • 3

numark dds-80

hallo,
    eindelijk is het zover we hebben hem MAAR....ding is nu al niet meer wat ik wil.vraagje:iedere keer als ik iets nieuws op d hard-drive zet zegt ie op de controller dat er voor de gein nog een keer frans bauer met heb je even voor mij erbij komt.oftewel die staat er nu 21 keer op.nog iets hoe krijg ik een cd gewoon op de normale manier aant lallen in de continu.dank u maar weer.
    groetjes rici
    help
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Originally posted by rici1
    hallo,
    eindelijk is het zover we hebben hem MAAR....ding is nu al niet meer wat ik wil.vraagje:iedere keer als ik iets nieuws op d hard-drive zet zegt ie op de controller dat er voor de gein nog een keer frans bauer met heb je even voor mij erbij komt.oftewel die staat er nu 21 keer op.nog iets hoe krijg ik een cd gewoon op de normale manier aant lallen in de continu.dank u maar weer.
    groetjes rici
    help
    Hallo,

Eindelijk is het zover. We hebben hem. MAAR! Het apparaat is nu al niet meer wat ik ervan verwacht. Elke keer dat ik iets nieuws op de harde schijf zet maakt mijn controller er een kopie van. Hierdoor heb ik nu al bijv. 21 keer dezelfde titel hierop staan. Iemand een idee hoe dit kan?
    Verder wil ik nog vragen: Hoe kan ik een normale CD laden in de continu-mode(?) ?

Alvast bedankt.
    Hopelijk is het zo wel leesbaar?

Groeten Jasper

Last edited by Beckers Entertainment; 22-04-09, 20:07.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

Working...