Hallo Allemaal,
Ik ben in het bezit van een omnitronic P-1500 versterker, nu werkte deze echter niet meer, ik heb er nieuwe eindtrappen ingezet, nadat ik dit had gedaan ging het ongeveer een half uurtje goed daarna vlogen ze er weer uit, weet iemand wat dit probleem kan zijn ? voeding ?
Alvast bedankt voor de reacties,
Patrick
Ik ben in het bezit van een omnitronic P-1500 versterker, nu werkte deze echter niet meer, ik heb er nieuwe eindtrappen ingezet, nadat ik dit had gedaan ging het ongeveer een half uurtje goed daarna vlogen ze er weer uit, weet iemand wat dit probleem kan zijn ? voeding ?
Alvast bedankt voor de reacties,
Patrick






Comment