in serie plaatsen v/e mengpaneel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roelande
    • Jan 2009
    • 140

in serie plaatsen v/e mengpaneel

Hallo,

weet er iemand of het mogelijk is om twee mengpanelen in serie te zetten?

Ik zou dit willen toepassen door bv een Numark idj2 met de cinch uitgang op een ingang van een tweede mengpaneel aan te sluiten.

Als dit mogelijk is, zonder vervorming, ga ik waarschijnlijk deze idj2 kopen...

Groetjes,
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

dat moet gewoon kunnen lijkt me

gewoon op een line in zetten idd op je mixer

zelfde principe als ik een dj mixer op een pa tafel aansluit als ik bijvoorbeeld live en dj met elkaar combineer

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Originally posted by Roelande
      Hallo,

weet er iemand of het mogelijk is om twee mengpanelen in serie te zetten?

Ik zou dit willen toepassen door bv een Numark idj2 met de cinch uitgang op een ingang van een tweede mengpaneel aan te sluiten.

Als dit mogelijk is, zonder vervorming, ga ik waarschijnlijk deze idj2 kopen...

Groetjes,

Wat wil je gaan doen, oftewel TOEPASSING???

Want:
      Het is STUKKEN goedkoper een 2e aaipot aan te schaffen

groeten John
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Roelande
        • Jan 2009
        • 140

De numark idj2 is al een mengpaneel op zich, specifiek voorzien op het manipuleren van muziek op de ipod.

Ik vroeg mij gewoon af of dit geen problemen zou geven, twee mengpanelen op elkaar aangesloten...

Comment

• SoundOfSilence
          • Mar 2007
          • 766

Originally posted by Roelande
          De numark idj2 is al een mengpaneel op zich, specifiek voorzien op het manipuleren van muziek op de ipod.

Ik vroeg mij gewoon af of dit geen problemen zou geven, twee mengpanelen op elkaar aangesloten...
          Nee, geeft normaliter geen probleem (als je line-out aan line-in knoopt).
          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Uit je uitgang komt een klein elektrisch stroompje met daarin een geluidssignaal. De ingang vraagt om een klein elektrisch stroompje met daarin een geluidsignaal.

Kan gewoon dus.

Comment

Working...