onderhoud versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roelande
    • Jan 2009
    • 140

onderhoud versterker

Weet er iemand om de hoeveel klussen het nodig is om je versterkers eens te reinigen?

Ik weet dat dit wat afhangt of je in een stoffige zaal of dergelijke staat of niet. Maar er vanuit gaande dat je regelmatig stof ziet dwarrelen in je verlichting...

Hoe doe je dit het beste?

groetjes
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by Roelande
    Weet er iemand om de hoeveel klussen het nodig is om je versterkers eens te reinigen?

Ik weet dat dit wat afhangt of je in een stoffige zaal of dergelijke staat of niet. Maar er vanuit gaande dat je regelmatig stof ziet dwarrelen in je verlichting...

Hoe doe je dit het beste?

groetjes
    Ik zou er eens een seizoen mee draaien en dan eens kijken hoe vuil de versterer van binnen is en eventueel de stoffilters. Die laatste kun je meestal van buiten af inspecteren en eventueel vervangen.
    Ik denk dat een versterker in de verhuur gezien het aantal draaiuren een fractie van de vervuiling krijgt vergeleken met een versterker die in een rek in een bruin cafe zit en iedere dag vele uren in bedrijf is.
    De versterkers die ik van verhuurbedrijven in reparatie krijg zijn meestal vrij schoon.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

als hobbyist doe ik het meest een keer in het jaar ....maar veel zit er dan niet in hoor!

maar vaak kan je hate ook al zien aan de ventilatoren...als die grijs zien van het stof dan word het wel eens tijd om het te doen jah

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1066

ohw jah als je wat gaat reinigen of je heb een krakende potmeter of iets spuit niet meteen een halve bus contact spray erin...vaak werkt dat spulletje ook maar voor voor even en komt het probleem weer terug...
        en ga het er vooral niet inspuiten als er niks aan de hand is....

ik had vroeger een maatje en die was daar nogal van

Comment

Working...