Hallo allen,
Komende zomer willen we in ons podium de dimmersectie gaan ombouwen en gelijk aanpassen om ons werk iets te vergemakkelijken. We willen o.a. bij iedere gridbuis een kastje hangen met 2 multi's er in en een dmx in/uit. Het makkelijke hiervan is dat we geen kabels meer door goten hoeven te leggen, maar alleen een multi in het kastje te steken en de andere kant in de 6-bar of 4-bar. Dit willen we ook voor DMX. Ieder kastje een DMX in en uit.
Ik heb een aantal topics gelezen over splitsen en doorlussen, maar ik kom er niet echt uit, hoe dit op te lossen.
Bijvoorbeeld :
http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...-splitten.html
Moet er in ieder kastje een stukje electronica of niet, kan je gewoon simpelweg 1 op 1 doorlussen?? Het gaat om 12 kastjes..
Groet
Komende zomer willen we in ons podium de dimmersectie gaan ombouwen en gelijk aanpassen om ons werk iets te vergemakkelijken. We willen o.a. bij iedere gridbuis een kastje hangen met 2 multi's er in en een dmx in/uit. Het makkelijke hiervan is dat we geen kabels meer door goten hoeven te leggen, maar alleen een multi in het kastje te steken en de andere kant in de 6-bar of 4-bar. Dit willen we ook voor DMX. Ieder kastje een DMX in en uit.
Ik heb een aantal topics gelezen over splitsen en doorlussen, maar ik kom er niet echt uit, hoe dit op te lossen.
Bijvoorbeeld :
http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...-splitten.html
Moet er in ieder kastje een stukje electronica of niet, kan je gewoon simpelweg 1 op 1 doorlussen?? Het gaat om 12 kastjes..
Groet






Comment