zero88 sirius hoe dmx in gte bouwen???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • "The Lion"light and sound
    • Jan 2009
    • 1

ik heb misschien wel een oplossing voor je maar zal tegen de €250 gaan liggen.
    als je het lukt ook wel € 200 maar de dmxkaart is extern.

maar heb je nog analoge dimmerpacks dan kan je ze beter analoog houden.

de kaarten worden sinds 2001 niet meer gemaakt ben daar 1 mnd geleden achtergekomen.

"The Lion" light and sound

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

Ik heb een tijdje geleden ook een Sirius24 omgebouwd naar DMX. Ik heb simpelweg een oude console tweedehands gekocht via het internet voor 120€, het ding was zo defect als dat het groot was, lege batterijen e.d.

Gewoon DMX-module uitgehaald en in mijn Sirius24 gestoken, goed getest, en alles werkt perfect! Gedaan met analoog-gezever bij de dimpacks... Gewoon adres instellen en gaan met die banaan...

Het ombouwen verliep wel vreemd. Buiten de standaard connectoren die op het kaartje zaten, was er ook wat aan aangepast. Hier en daar een printbaantje doorkrast en 2 extra draadjes bijgesoldeerd. Die 2 draadjes liepen richting moederbord van de Sirius.
      Zonder deze draadjes aan te sluiten, wou de dmx niet werken. Uiteindelijk hebben we hier dan toch de gok gemaakt die 2 draadjes toch eens aan te sluiten, en wonder bij wonder, het werkte perfect ;-)
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lighthouse
        • Feb 2004
        • 25

sirius

Het onderbreken van een printbaan en verleggen via extra draadjes wordt uitvoerig uitgelegd in de bijbehorende handleiding van Zero88. Soms is het handig om naast de bekende forums ook je licht gewoon rechtstreeks bij de desbetreffende firma op te steken.

Comment

Working...