Verticaal

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zero
    • Oct 2005
    • 42

    #1

    Verticaal

    Misschien een rare vraag, maar kan het eigenlijk kwaad als een tabletop cd-speler (bvb CDJ800) verticaal (in een flightcase natuurlijk) in een rek geplaatst wordt ?
    En bij een Technics SL1200 ?

    Groeten,
    Zero
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

    #2
    Hmmm... mag hopen vna niet, bij ons staan alle cases netjes op hun kantje in het schap. Doen dat al jaren en hebben nergens problemen mee (o.a. met 1200's, CDJ1000MKII's etc).

    Vertikaal werken, da's een ander verhaal, maar voor de opslag maakt het niet uit (mits je arm vastgezet is natuurlijk).
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

    Comment

    • Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

      #3
      Originally posted by SoundOfSilence
      Vertikaal werken, da's een ander verhaal, maar voor de opslag maakt het niet uit (mits je arm vastgezet is natuurlijk).
      Dat wordt met een SL1200 natuurlijk een beetje moeilijk, of je moet alle platen van de onderkant voorzien van klittenband ...

      Een CDJ1000 moet in theorie verticaal kunnen werken, maar dan wordt het laden van schijfjes toch wat onhandig met de gleuf aan de onderkant.
      First make it work, then make it look pretty!

      Comment

      • Leks
        • Oct 2007
        • 330

        #4
        voor opslag kan je idd prima een sl1200 of cdj XXXX op z'n kant in een kistje zetten. ( of in een kistje op z'n kant)

        maar ik raad je niet aan een CDJ verticaal te gebruiken. ik weet uit ervaring dat het wel werkt... maar het kan niet goed zijn voor het loopwerk etc.

        leks
        Nerd is geen belediging, het is een compliment.

        Comment

        • Zero
          • Oct 2005
          • 42

          #5
          even voor alle duidelijkheid, het is wel degelijk voor de opslag ervan...

          Comment

          Working...