Op zoek naar theaterlamp P28

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #1

    Op zoek naar theaterlamp P28

    Ik heb hier een oude ADB BU501PMC theaterprojector staan maar de lamp is defect. Het gaat hem om een lamp van 500 Watt 230 Volt met een P28 socket én een intern opgedampte spiegel. Weten jullie soms waar ik nog zo een lamp nieuw zou kunnen vinden?
    Bij Philips en GE staan ze niet meer in de online catalogus...

    Alvast bedankt voor de hulp!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

    #2
    ik heb hier ook nog tig 'lege' armaturen....

    en nog 4 met lamp!!

    volgens mij worden ze al sinds de oorlog niet meer gemaakt ofzo .

    Dus als je ze ergens tegenkomt!!(deel het hier dan even?!)

    groeten John
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

    Comment

    • speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

      #3
      Ik denk dat je even moet googlen op Philips 437C01. Geeft nogal wat hits.

      Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Super Speakertech!!
        Gisteren anderhalf uur gezocht voor ik hier een berichtje liet...
        Bedankt.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Hier nog niemand iets gevonden? Ik vind niemand die ze nog heeft of kan bestellen (noch in B noch in Nl).
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

            #6
            Probeer het eens bij Vezalux in zundert, groothandel in lampjes.
            Groot genoeg om overal de weg te weten, klein genoeg om ook wat tijd in een speciaal lampje te willen steken. hebben voor mij ooit eens een stel optikinetics strobeflowerlampen opgespoord terwijl zelf de fabrikant ze niet meer heeft; Vezalux: light for everyone and everywhere

            Comment

            • Equipment
              • Jun 2005
              • 64

              #7
              Niet in de Philips uitvoering maar van GE nog steeds te koop bij LMP - Ibbenburen(D)

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #8
                Originally posted by laserguy
                Ik heb hier een oude ADB BU501PMC theaterprojector staan maar de lamp is defect. Het gaat hem om een lamp van 500 Watt 230 Volt met een P28 socket én een intern opgedampte spiegel. Weten jullie soms waar ik nog zo een lamp nieuw zou kunnen vinden?
                Bij Philips en GE staan ze niet meer in de online catalogus...

                Alvast bedankt voor de hulp!
                Hoi, Wij hadden in de jeugdbeweging ook 10 van die stokoude spots met een P28 soquet. Wij hebben de soquet vervangen door een moderne halogeen. (GE T18/25)

                Maar kan het zijn dat het type veranderd is van P28 naar T28?
                Deze zijn wel te krijgen:
                Theatre

                Comment

                • martindecrock
                  • Dec 2008
                  • 36

                  #9
                  Ik heb er nog liggen. Ik kan je nu dinsdag laten weten hoeveel.

                  Martin Decrock

                  Comment

                  • laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

                    #10
                    @Frederic: Heel leuk maar deze zijn ZONDER reflector (dus voor lampenhouders met eigen reflector). Deze die ik nodig heb zijn voor lampenhouders ZONDER eigen reflector: de reflector moet dus IN de lamp zitten (opgedampt).

                    @Martin: Graag!!!
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                    Comment

                    • Whitefarmer
                      • Oct 2003
                      • 1244

                      #11
                      Originally posted by martindecrock
                      Ik heb er nog liggen. Ik kan je nu dinsdag laten weten hoeveel.

                      Martin Decrock
                      Laserguy was eerst, maar als er daarna nog over zijn....
                      mijn e-mail:

                      info apeding whitefarmer punt nl

                      groeten John
                      Groeten John
                      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

                      Comment

                      • martindecrock
                        • Dec 2008
                        • 36

                        #12
                        Ik heb er helaas maar twee liggen. Radium 142/3C 220 V P28 s.
                        Heb ook nog 4 x Philips 437 E/01 220 V 500 W E 27.( ook met opgedampte reflektor)
                        Misschien eens zoeken bij Radium in Duitsland.
                        Last edited by moderator; 16-12-08, 19:07. Reason: mailadres verwijderd, kan in je profiel!

                        Comment

                        • Whitefarmer
                          • Oct 2003
                          • 1244

                          #13
                          Originally posted by martindecrock
                          Ik heb er helaas maar twee liggen. Radium 142/3C 220 V P28 s.
                          Heb ook nog 4 x Philips 437 E/01 220 V 500 W E 27.( ook met opgedampte reflektor)
                          Misschien eens zoeken bij Radium in Duitsland.
                          wil je me mailen aub, mail adres zie vorige post. (ps modje, waar kan ik in mijn profiel mijn e-mailadres kwijt??)

                          groeten John
                          Groeten John
                          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

                          Comment

                          • moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5946

                            #14
                            mailadres in profiel: msn, yahoo velden
                            anders in een tekstveld.

                            Zo is je mailadres alleen maar zichtbaar voor leden, net voor niet geregistreerde bezoekers ...zoals spambots ed.
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                            Comment

                            Working...