Hallo...
Ik heb 2 DMX-gestuurde flowers(250W, 24V, G-6.35) waarvan er 1 het lampje kapot maakt... Nou is het zo dat het lampje zodanig los in het voetje zit dat deze niet goed contact maakt, er ontstaat een soort mini-bliksem en de pikkies van het lampje worden dan ook zwart...
Mijn vraag is eigenlijk: Ligt dit aan het lampvoetje?(dus waar het lampje invalt?) En zo ja, Kan je die ook los kopen?
m.v.g.
Gerben
edit mod: Even verplaatst naar techniek, omdat het knutselen betreft en niet specifiek licht.
Ik heb 2 DMX-gestuurde flowers(250W, 24V, G-6.35) waarvan er 1 het lampje kapot maakt... Nou is het zo dat het lampje zodanig los in het voetje zit dat deze niet goed contact maakt, er ontstaat een soort mini-bliksem en de pikkies van het lampje worden dan ook zwart...
Mijn vraag is eigenlijk: Ligt dit aan het lampvoetje?(dus waar het lampje invalt?) En zo ja, Kan je die ook los kopen?

m.v.g.
Gerben
edit mod: Even verplaatst naar techniek, omdat het knutselen betreft en niet specifiek licht.




Comment