Het kan aan de vakantie periode liggen,
en dan zal de koeling van de server wel zijn uitgevallen.
Maar ik kan al een aantal dagen geen contact maken met de website
van Arbopodium.

Het was al vrijwel vanaf de eerste dag een tot mislukken gedoemd project. De verkeerde mensen - op de verkeerde plaats - op het verkeerde moment. Dramatisch en dus wel bijna weer "theatraal". Dat dus wel!
"Kost een paar centen, maar dan heb je ook niks...."

Maar is nu ook de stekker uit de website en is het de bedoeling om het "geestelijk overschot" eindelijk met rust te gaan laten?
Op de websites van VPT, VSCD en "Afbraakcompagnie" staat er helemaal niets over te lezen. (En zijn de links naar die ArboPodium-site trouwens ook niet echt gemakkelijk te vinden...).
Heeft iemand iets opgevangen dat ik heb gemist?
en dan zal de koeling van de server wel zijn uitgevallen.
Maar ik kan al een aantal dagen geen contact maken met de website
van Arbopodium.

Het was al vrijwel vanaf de eerste dag een tot mislukken gedoemd project. De verkeerde mensen - op de verkeerde plaats - op het verkeerde moment. Dramatisch en dus wel bijna weer "theatraal". Dat dus wel!
"Kost een paar centen, maar dan heb je ook niks...."

Maar is nu ook de stekker uit de website en is het de bedoeling om het "geestelijk overschot" eindelijk met rust te gaan laten?
Op de websites van VPT, VSCD en "Afbraakcompagnie" staat er helemaal niets over te lezen. (En zijn de links naar die ArboPodium-site trouwens ook niet echt gemakkelijk te vinden...).
Heeft iemand iets opgevangen dat ik heb gemist?

Comment