Gecombineerde ethernet + voeding kabel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

Gecombineerde ethernet + voeding kabel

Zoals de titel het al zegt ben ik voor mijn data rackjes op zoek naar gecombineerde ethernet + 3x1,5mm2 kabel.

Nu heb ik bij Leoni de Perivox 217105 gevonden maar ik vraag me af of een van jullie nog een goed alternatief weet.
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Heb je al overwogen om 2 kabels naast elkaar te nemen met om de x aantal cm een stukje krimpkous?

Comment

• Lazy
      • Sep 2003
      • 294

Originally posted by BJD
      Heb je al overwogen om 2 kabels naast elkaar te nemen met om de x aantal cm een stukje krimpkous?
      Dat heb ik inderdaad wel overwogen maar ik wil toch graag liever 1 gecombineerde kabel hebben.
      Het ziet er netter uit en het is wat meer handelbaar aangezien ik dan makkelijk 90 mtr gecombineerde kabel op een betrekkelijk kleine schill haspel gerold krijg.

Het probleem alleen is dat ik maar 1 fabrikant gevonden heb en dat is Leoni.

Is het uberhaupt makkelijk om een gecombineerde kabel te leggen zodat je vanaf de stage 1 kabel naar de f.o.h. legt zodat je je node en je console spanning kunt geven?

Zijn hier nadelen van behalve de prijs van de kabel....

Comment

• martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

Originally posted by Lazy
        Dat heb ik inderdaad wel overwogen maar ik wil toch graag liever 1 gecombineerde kabel hebben.
        Het ziet er netter uit en het is wat meer handelbaar aangezien ik dan makkelijk 90 mtr gecombineerde kabel op een betrekkelijk kleine schill haspel gerold krijg.

Het probleem alleen is dat ik maar 1 fabrikant gevonden heb en dat is Leoni.

Is het uberhaupt makkelijk om een gecombineerde kabel te leggen zodat je vanaf de stage 1 kabel naar de f.o.h. legt zodat je je node en je console spanning kunt geven?

Zijn hier nadelen van behalve de prijs van de kabel....
        waar wil je het voor gaan gebruiken??
        alleen internet toeppassing zal het best goed gaan
        ga je audio versturen (ethersound/cobranet) dan de door fabrikant geteste kabel gebruiken anders krijg je onheroepelijk problemen!!

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

Ik ga het gebruiken om mijn ELC node 8 in de regie en die op de stage met elkaar te verbinden. Tevens zou ik dan meteen vaste spanning voor de lichttafel in de regie hebben...

Comment

Working...