Porto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Porto

Heren,

Als uitbreiding op mijn assoritment ben ik op zoek naar eenvoudige PRM-portootjes.

Een Kenwood TK3201 is natuurlijk erg leuk, maar toch ongeveer 100% te duur voor wat we ermee doen.

Iemand ervaring met een betaalbare porto?
    Geluidskwaliteit is belangrijker dan bereik.

Dank!
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

• Dennis vd Dool
    • Jan 2007
    • 72

Heb ondertussen wat verschillende porto's in mijn handen gehad (van Alecto tot Kenwood en wat er tussenin zit), en wat mij op viel is ook hierbij goedkoop duurkoop blijkt.
    Wat wil je er mee gaan doen? Is het voor eigen gebruik of voor de verhuur?

Mijn ervaring met Kenwood, Motorola ed is dat ze degelijk, relatief goed bereik en een redelijke geluidskwaliteit hebben. En er is een breede range aan accesoires te verkrijgen. Van de "goedkopere" viel dit alles regelmatig tegen.

Heb zelf trouwens een 6tal Kenwood FunKey's.

Weet niet wat de ervaringen van andere mensen zijn.

Greetz!!!

Comment

• SoundOfSilence
      • Mar 2007
      • 766

Ze zijn voornamelijk bedoeld voor communicatie tijdens opbouw, soundcheck en afbouw. Niet voor verhuur, maar gewoon voor iets grotere eigen klusjes.

Zat zelf te denken aan 3 of 4 stuks, allen met headsetje.
      Aangezien het budget beperkt is dacht ik wel aan een meer budget variant, maar dan wel van een merk (van motorola bijvoorbeeld de XTR446).

Nu weet ik niet hoe de ervaringen hiermee zijn. Funkey's ken ik wel... zijn erg fijn, maar zijn dik 2x zo duur vergeleken met zo'n motorolasetje
      Last edited by SoundOfSilence; 31-07-08, 11:47.
      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• Dennis vd Dool
        • Jan 2007
        • 72

Ervaring heb ik niet met deze, maar als ik de spec's zo eens bekijk zijn de motorola's geen slechte keuze.
        Misschien een klein punt van detail is dat je de Funkey's eventueel ook met AA batterijen kan voeden ipv de accu.

Greetz!!!

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Zoals Dennis zegt, je hebt veel goedkopen modellen. Maar laat je niet TE snel verleiden om direct een goedkopere te kopen. Maar ga dan voor een iets duurdere en betere model

zelf ben ik in bezit van een aantal stuks van ProfiTek 77S. Altijd heel tevreden mee gewerkt. ze hebben een SUPER bereik. Werken makkelijk. Weinig storing e.d. Wat ook handig is, is dat er geen batterijen inzitten ( jah weet ik zitten er wel in) Maar dit is een accu

dus waren wij op een evenement wat meerdere dagen was. dan hadden wij gewoon de opladers in een unit staan en aan het einde van de dag worden deze hier gewoon weer neergezet. Zo waren ze altijd vol en bereikbaar.

ze zijn ook een stuk goedkoper. misschien iets voor jullie.

misschien mensen met meer ideeën?

laotrs
          Last edited by dj-wojcik; 05-08-08, 23:43.
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

ik heb zelf 6 Motorola Twintalker-6800 in gebruik. Ben, voor wat ik ze gebruik, meer dan tevreden met de geleverde kwaliteit.

Comment

Working...