yamaha mg 166c geen level indicatie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

yamaha mg 166c geen level indicatie

Hallo,

Net mn nieuwe yamaha mg 166c binnen, maar al gelijk een probleem. Ik krijg met de led display geen indicatie van het level van mijn main out. Met pfl werkt alles prima verder werkt mn master out ook gewoon alleen krijg ik geen level. Wel is het zo dat ik een heel klein beetje signaal krijg op mijn koptelefoonuitgang die hetzelfde geschakeld is. Iemand misschien tips? k kan nu de handleiding bijna wel dromen en verder staat volgensmij alles goed.
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

Weet je zeker dat er geen PFL ingedrukt staat? van een ongebruikt kanaal?

Comment

• Aart Rietveld
      • Aug 2004
      • 189

Weet je ook zeker dat je wel naar de goede bus luistert? De twee drukknopjes rechtsboven onder de Monitor/Phones-knop moeten beiden omhoog staan om de master te beluisteren en weer te geven op de meters.

En weet je ook zeker dat het knopje naast de 2TR IN/USB-selectie omhoog staat? Anders loop je de kans dat de audio van de USB-uitgang op de monitor weergegeven wordt.

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

Weet je zeker dat je metering/monitorting niet op 1 van de groepen staat? Het stereo/group knopje onder je headphone level moet omhoog staan. Mocht dit niet het probleem zijn: heb je wel metering / geluid op je headphone als je een group hebt geselecteerd?

Comment

• xxxfpnxxx
          • Jun 2006
          • 92

oeps:O ik schaam me nu heel diep:O ik had toch nog een pfl knop ingedruk staan sorry sorry sorry

tsja je hebt n00bs en n00bs he:P iedereen erg bedankt iig

PS. wrm maken ze dan ook geen pfl ledjes op die dingen

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Iedereen herkent die momentjes wel, mooie leer voor de volgende keer!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...