ik heb een sa ppa 1200
op kanaal 1 als ik inschakel
gooit hij die op standbay en geeft in het display fuse of iets in die richting aan. heb de zekeringetjes achter al nagekeken maar op het oog zijn ze goed.
er komt even een vernageld geluid uit dat kanaal ook.
nu heb ik hem even ope geschroefd.
om intern ook eens even de boel te controleren.
op het oog zijn de zekeringen goed.
op de midden print zitten 2 relais waarvan 1 er nogal bruin en verbrand uit ziet aan de spoel.
als het ding schakelt kanaal 2 is gewoon klik en hoor je andere relais ook goed doorschakelen.
ook als ik die standbay switch
kanaal 1 klinkt de schakeling ook niet lekker.
ik vermoed dus dat dat het is.
aangezien ik vroeger nog wel eens een radio of tv oplapte met een soldeer bout en zelf printen maakte heb ik de vaardighijd.
maar mis van dit ding even de technische kenis en durf dus niet de soldeer bout ter hand te nemen voor ik zeker weet dat het dat wel is.
op kanaal 1 als ik inschakel
gooit hij die op standbay en geeft in het display fuse of iets in die richting aan. heb de zekeringetjes achter al nagekeken maar op het oog zijn ze goed.
er komt even een vernageld geluid uit dat kanaal ook.
nu heb ik hem even ope geschroefd.
om intern ook eens even de boel te controleren.
op het oog zijn de zekeringen goed.
op de midden print zitten 2 relais waarvan 1 er nogal bruin en verbrand uit ziet aan de spoel.
als het ding schakelt kanaal 2 is gewoon klik en hoor je andere relais ook goed doorschakelen.
ook als ik die standbay switch
kanaal 1 klinkt de schakeling ook niet lekker.
ik vermoed dus dat dat het is.
aangezien ik vroeger nog wel eens een radio of tv oplapte met een soldeer bout en zelf printen maakte heb ik de vaardighijd.
maar mis van dit ding even de technische kenis en durf dus niet de soldeer bout ter hand te nemen voor ik zeker weet dat het dat wel is.
Comment