opslaan presets crown xti

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Berend
    • Feb 2006
    • 85

    #1

    opslaan presets crown xti

    Ik schaam mij diep dat ik er zelf niet uit kom, en ik het ook in de gebruiksaanwijzing niet kan vinden. Maar het volgende is het probleem:

    Sinds gisteren heb ik een 2e hands crown xti 2000. Deze heeft een DSP ingebouwd om dingen als Xover, bridge, eq ed in te stellen, en op te slaan in presets. En dat laatste lukt steeds niet. Als ik een preset aanpas en vervolgens weer oproep, zijn de aanpassingen weer weg. Kan iemand mij vertellen hoe ik de aanpassingen op kan slaan onder een preset, zonder laptop eraan te hangen?

    Alvast bedankt.
    dusssss.........
  • All-round Sound
    • Feb 2006
    • 289

    #2
    Hallo Berend,

    ik heb ze zelf niet
    maar denk dat je de wijzeging even moet bevestigen als ware enteren

    ze zullen denk dezelfde preset's als een DBX drive-rack gebruiken

    m.v.g.
    Luke
    All-round Sound

    Comment

    • Berend
      • Feb 2006
      • 85

      #3
      Bedankt voor je tip, maar er kan niks ge-enterd worden achteraf. Niet dat ik weet, en staat ook niet in de handleiding..
      dusssss.........

      Comment

      • flurk
        • May 2003
        • 409

        #4
        Jawel.Je kan de presets opslaan en zelf een naam geven,ook zonder laptop.Ik kijk het es na.Zelf gebruik ik 4 XTIs 4000 (maar met laptop).

        Comment

        • Berend
          • Feb 2006
          • 85

          #5
          Originally posted by flurk
          Jawel.Je kan de presets opslaan en zelf een naam geven,ook zonder laptop.Ik kijk het es na.Zelf gebruik ik 4 XTIs 4000 (maar met laptop).
          Zojuist het verlossende antwoord gekregen: Kan niet. Niet zonder klapjap.

          "Any custom settings can't be saved by the front panel display, only by System Architect Software."

          Toch bedankt voor de moeite

          Groeten, Berend
          Last edited by Berend; 27-03-08, 20:43. Reason: antwoord gevonden
          dusssss.........

          Comment

          Working...