Ik schaam mij diep dat ik er zelf niet uit kom, en ik het ook in de gebruiksaanwijzing niet kan vinden. Maar het volgende is het probleem:
Sinds gisteren heb ik een 2e hands crown xti 2000. Deze heeft een DSP ingebouwd om dingen als Xover, bridge, eq ed in te stellen, en op te slaan in presets. En dat laatste lukt steeds niet. Als ik een preset aanpas en vervolgens weer oproep, zijn de aanpassingen weer weg. Kan iemand mij vertellen hoe ik de aanpassingen op kan slaan onder een preset, zonder laptop eraan te hangen?
Alvast bedankt.
Sinds gisteren heb ik een 2e hands crown xti 2000. Deze heeft een DSP ingebouwd om dingen als Xover, bridge, eq ed in te stellen, en op te slaan in presets. En dat laatste lukt steeds niet. Als ik een preset aanpas en vervolgens weer oproep, zijn de aanpassingen weer weg. Kan iemand mij vertellen hoe ik de aanpassingen op kan slaan onder een preset, zonder laptop eraan te hangen?
Alvast bedankt.



Comment