Samson Resolve 65A Springende zekering!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarcoVer
    • Dec 2007
    • 1

Samson Resolve 65A Springende zekering!

Vorige week gekocht, 2 stuks samson resolve 65A speakers.
    Direct aangesloten op de televisie om even te kijken hoe dat klonk..

Volgende dag alles naar m'n kamer gebracht, aangesloten.. bam -> stop van de speaker zelf eruit.

Er zit achterin deze powered monitoren een zekeringetje van 1A. Deze was pikzwart. Ik had hem simpelweg in de netspanning geprikt, en m'n signaal kabels nog niet eens aangesloten.

Terug naar de zaak waar ze vandaan kwamen... daar opnieuw aangesloten met een nieuwe zekering : Niks aan de hand!!

Ik zit dus met het dilemma. Wat kan ik fout doen, of wat kan er fout zitten waardoor de zekering er bij mij thuis wel uitspringt?!

Ik heb inmiddels als een stuk of 6 zekeringen gesloopt hierdoor, heeft iemand er ervaring mee? of weet iemand waar het aan kan liggen?
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Marco,

... da's lastig; betreft de 6 gesprongen zekeringetjes: zeker weten dat het geen "F" of "FF" glaszekeringen waren (maar 1AT) ? Na je bezoek aan de zaak waar ze vandaan komen heb je dit probleem dus nog steeds ?

Je zou de netspanning voor de zekerheid eens kunnen nameten.

Groeten en succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• martinair
      • Jul 2008
      • 2

zekeringen!!

ik heb presies hetzelfde probleem met die boxen, ik baal er erg van weet noet wat ik moet doen! Hoe ben jij er uit gekomen!

Ik hoop dat je iets weet!!

Bedankt vast voor je antwoord!

Comment

• Elmo
        • Jun 2006
        • 208

ahum UPS ervoor?

denk dat er gewoon een fout in het ontwerp zit, als twee forum leden hier hetzelde problemen

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

beetpakken en hupsakee....

terug naar waar ze vandaan kwamen
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...