full-on functie dimmerpacks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Als ik me niet vergis kun je deze krengen alleen op DMX Full-on krijgen. Op local lopen ze alleen ingebouwde looplichtjes af en valt er verder geen land mee te bezeilen...

Ken iemand die er een aantal heeft gekocht en z'n ballettorens nu met ingebouwde dimmer heeft. Voor het geld perfect en scheelt weer multi en dimmerracken slepen...

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Je kan een programma kiezen dat in één stap full-on geeft, en het pack op sound-activated zetten (in de laagste gevoeligheid). Plakbandje over de microfoon....

Netste oplossing is natuurlijk om er een klein DMX tafeltje aan te hangen.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Wat wij ook altijd doen... Want hoewel er in de handleiding wordt geroepen over P17 (=Full On), heb ik die (na P16) nog steeds niet kunnen vinden.

Misschien software-fout? M.a.w. dat de software voor de versie zonder faders er op zit? Zou het anders echt niet weten!

Comment

• peentje
          • Aug 2002
          • 93

Volgens highlite zit er echt wel een full-on functie op. ze konden het niet zomaar even vertellen waar ik die mogelijkheid kan vinden.

Ik heb mijn leverancier opdracht gegeven daar eens serieus werk van te maken. Ik wil het nu echt wel weten.

Zo kan ik ook wel dozen schuiven. Nu nog even gaan discuzeuren over wat nu precies full-on is, dan hebben we het echt voor elkaar.

Oh ja, er werd even geopperd er een sticker op te plakken met "afblijven", als met een lichtsturing d showtec op full-on gezet is. Alsof zo'n sticker geen uitnodiging is om te kijken waarom die erop zit.
          niet zo luid, ik kom voor mijn rust.

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Het is Sinterklaastijd, dus Peentjes zijn graag geziene voorwerpen, de winterpeen dan he!
            De lachpeen is een nieuwe, de lachpeen doet er een jaar over om een leverancier opdracht te geven(!) om bij een fabrikant/importeur navraag te doen naar de correcte werking van een apparaat.

Het is jammer dat m'n surprise voor pakjesavond al afgeknutseld is, anders had ik het gelukkige lotnummer zeker weten getrakteerd op een mega winterpeen van papiermache!

Beste Peentje, Als consument heb je rechten, het recht op een correct werkend apparaat heb je altijd. Om nu een ruim jaar na aankoop nog steeds niet happy te zijn met je aankoop en daar op deze aandoenlijke wijze aandacht aan te besteden....VEEL DANK!

Dank voor het lachen, probeer programma 12 eens op de multidim local control van showtec. Werkt dit niet dan had je binnen de wettelijke reclamatie termijn ongetwijfeld van Showtec een vervangend product ontvangen wat wel voorzien is van de juiste eprom.
            De servicegraad van Showtec kennende zal ook nu niet moeilijk worden gedaan, voor jou afhankelijk van hoe je leverancier zich opstelt in deze of dit kosteloos gaat.

Persoonlijk kan ik niet anders dan je oprecht en hartelijk danken voor je berichtgeving alhier.

Comment

• peentje
              • Aug 2002
              • 93

Het is inderdaad een klacht die al een jaar sluimert, hoewel ik er vanaf het begin bezig ben geweest met deze situatie. Het is alleen niet voortvarend doorgezet. Er is gewoon door diverse partijen, inclusief mij, geen prioriteit aangegeven.

Ik zal binnenkort programma 12 eens uitproberen en die tip van de microfoon.

De wagens staan weer binnen dus niet helemaal een situatie waarin makkelijk kan testen.
              niet zo luid, ik kom voor mijn rust.

Comment

Working...