Flightcase bouwen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • basb
    • May 2007
    • 13

Flightcase bouwen

Beste forumer's
    ik wil graag een inbouw flightcase bouwen.
    ik ben niet de beste klusser (kan het wel), en geld om hem te kopen heb ik niet, dus bouwen leek me de beste optie!

dit is hem SkyTronic product: DJ FLIGHTCASE 19" 3-7-6U

Een andere kan ook als julie daar al bouwtekeningen voor hebben, als er maar 1 mixer, 1 versterker en 1 dubbele cd speler in kan

heel erg bedankt voor het lezen in iedergeval, en ik hoop dat julie mij kunnen helpen.

Groetjes, bastiaan!
    ps: ik heb dit mengpaneel, ik zag dat de flightcase een breede is ik heb er geen verstant van dus vraag ik julie of dit kan Correct Internet Website - Assortiment
    Last edited by basb; 23-05-07, 15:48. Reason: Extra's Toegevoegd
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

ik heb overlaatst volgende link gekregen:
    flightcase-brico.be ik weet niet of je er iets mee bent maar veel succes en hopelijk achteraf enkele fotos van het resultaat ?

edit: en een flightcase kost zowiezo wat geld ook al bouw je hem zelf
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• basb
      • May 2007
      • 13

hij had me anders rond de 200 euro gekost
      ik hoef niet zo'n proffesionele flightcase, een paar platen dik hout, laagje stof, handvaten, vlinder beugeltjes, kot niks tnx voor de link ik ga nu kijken

Comment

• basb
        • May 2007
        • 13

nee, ik ben echt naar zo iets op zoek wat ik open klap, en dat ik het aansluit en meteen kan draaien, geen opberg case's dus

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Voor de prijs dat zo een showtec caseje kost kun je echt zelf niet beginnen bouwen tenzij je het natuurlijk wil hebben in een veel betere kwaliteit met echt flightcasehout in plaats van vezelplaat maar dan betaal je ook een pak meer
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Ralph Hees
            • Nov 2005
            • 183

Ik heb dezelfde kist, opzich een fijne kist, ik moet alleen nu na een half jaar de sloten vervangen (deze zijn niks waard, en de handvaten zijn niet echt fijn.
            Laat je alleen niet foppen met de prijs, de consumenten prijs is bij skytronic 2x zo duur als dat je hem als bedrijf besteld. oftewel, zoek iemand die op de dealerlijst bij hen staat of probeer der zelf tussen te komen. J moet dacht ik wel een kvk nummer hebben daarvoor.

Comment

• basb
              • May 2007
              • 13

een paar plaatjes hout: 20 a 30 euro, schroeven en houtlijm 4 euro
              zaag.enz heb ik al
              sluitinkgjes 4x 4 euro euro
              hoekstukjes: 8x 1,50 euro
              hooguit 58 euro dus

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

Originally posted by Ralph Hees
                Ik heb dezelfde kist, opzich een fijne kist, ik moet alleen nu na een half jaar de sloten vervangen (deze zijn niks waard, en de handvaten zijn niet echt fijn.
                Laat je alleen niet foppen met de prijs, de consumenten prijs is bij skytronic 2x zo duur als dat je hem als bedrijf besteld. oftewel, zoek iemand die op de dealerlijst bij hen staat of probeer der zelf tussen te komen. J moet dacht ik wel een kvk nummer hebben daarvoor.
                Bij de groothandel zal hij miss nog wel goedkoper wezen en als je hem zelf uit china haalt nog wel weer!!.

Let even op wat je hier allemaal neerzet. Inkoopprijzen en dealerprijzen endergelijke zijn natuurlijk hele andere prijzen, echter hebben deze mensen ook kosten, willen een boterham verdienen en zullen nog veel meer dingen wezen waarom zij een korting krijgen en nodig zullen hebben.

Niet geheel reeel wat je schrijft.. Je roept toch ook niet dat een krop sla bij de bier minder kost dan in je supermarkt??

bot
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• basb
                  • May 2007
                  • 13

Originally posted by basb
                  sluitinkgjes 4x 4 euro euro
                  dat word 2x 4 euro en
                  2 uitneembare schanieren voor 2 euro per stuk
                  is rond de 54 euro

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Prima, lekker zelf aan de pruts, gaan we op het forum weer verder met semi-professionele zelfbouwers.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...