vervangen condensatoren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

Originally posted by MacGyverSounds
    die zit wss in china, als je m ff googled. haha
    whahaha, alweer een zinnige opmerking!

ik had het over een verdeler, NIEt de fabrikant. Effe goed lezen alvoor je reageert...

SHOW wordt in Belgiƫ oa verdeeld door Verbiest in Onze-Lieve-Vrouw-Waver en wordt ingevoerd door SENNHEISER (inderdaad ja )

Comment

• Richtad
      • May 2007
      • 7

Jongens,

Vandaag blijkt dat deze versterker geheel identiek is aan een Tapco J.2500 made bij Mackie.
      Zelfde componenten en layout gebruikt. Het enige verschil is de sticker op het frontje.
      Tapco heeft gelukkig wel een owners manual zodat de reparatie snel kan aanvangen.
      Sennheiser is overigens geen importeur meer voor Show en heeft geen onderdelen op voorraad.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by luc2366
        whahaha, alweer een zinnige opmerking!

ik had het over een verdeler, NIEt de fabrikant. Effe goed lezen alvoor je reageert...

SHOW wordt in Belgiƫ oa verdeeld door Verbiest in Onze-Lieve-Vrouw-Waver en wordt ingevoerd door SENNHEISER (inderdaad ja )
        Gezien enkele andere topics hier wordt er momentel erg veel materiaal zelf ingekocht bij de chinese verkoopmaatschappij...

sja, eerst geen geld yitgeven voor degelijk spul, en dan gaan zeuren dat er geen service is...

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Show is wel degelijk vrij deftig spul in vergelijking met de Chinees... en kost inderdaad niet heel veel. Ik heb met geen enkele verkochte Show versterker OOIT problemen gehad (zelfs niet als ze met kastje en al van de muur vielen omdat de klant zijn kastje niet stevig was gebouwd).
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Richtad
            • May 2007
            • 7

condensators vervangen

Jongens,

Gisteren de condensatoren van 12000 uf vervangen door 10000 uf welke keurig werden geleverd door Neuhold Elektronik Online Shop voor slechts 2 euro per stuk.
            Een wat denk je?... juist perfect werkende versterker .
            Of het maximale vermogen wel gehaald wordt, kan ik niet meten maar dat hij extreem hard gaat weten de buren nu ook.
            Geen brom of ruis en gewoon doen waar hij voor gebouwd is.
            Jongens, bedankt voor al jullie reacties.

Wat mij betreft kunnen we deze topic sluiten.
            Last edited by Richtad; 30-05-07, 16:55. Reason: sluiten topic

Comment

Working...