Dag allen,
een regelmatig terugkerend probleem hier is: hoe deel ik een plaat hout zo in dat ik zo min mogelijk verlies heb aan hout?
nou lijkt het me dat menig kistenbouwer hier mee zit; is er iemand die een oplossing (excelsheet, softwarepakket, formulekaartje) heeft waarmee dit makkelijk te berekenen is?
met vriendelijke groet,
Highfield
een regelmatig terugkerend probleem hier is: hoe deel ik een plaat hout zo in dat ik zo min mogelijk verlies heb aan hout?
nou lijkt het me dat menig kistenbouwer hier mee zit; is er iemand die een oplossing (excelsheet, softwarepakket, formulekaartje) heeft waarmee dit makkelijk te berekenen is?
met vriendelijke groet,
Highfield



) stuks op 50 en 2 op 66.4 (houtdikte niet vergeten he!) Met die vier plankjes ben je al 'rond' en hoef je alleen nog maar de voor en achterkant te zagen....
Comment