Hallo.
Ik ben in het bezit van een driverack pa
Ik heb hem in een 2 weg rack zitten
dus een versterker voor me toppen en een versterker voor me sub
maar als ik het hele systeem heb aangesloten dan geeft de dbx zodra er spanning op staat een constante brom in mijn speakers
dan geef ik nog geen signaal of staan mijn versterkers open (mijn versterkers geven een kleine ruis als ze open staan in mijn speakers maar is zo goed als te verwaarlozen)
zodra ik de driverack tussen me kabels uithaal ( de kabels die in en uit me driverack gaan gewoon koppel rechtstreeks met me versterker ) ben ik gelijk van me brom af...kortom het ligt volgens mij puur aan de driverack
Ik heb het al geprobeerd met me eq aan of uit in me driverack maar dit maakt geen verschil....ook heb ik me 220 voeding in een geaarde doos gehad en het hele systeem op 1 stroomgroep....ook me kabels liggen niet over elkaar heen
Maar Als ik alles op de normale manier aansluit en ik zet me versterker aan en ik laat me driverack uit ....zelfs me stroom van me driverack eraf dan heb ik nog een brom...haal ik de signaalkabels uit me driverack en laat ik ze in me versterker zitten, dan is me brom weg
ik heb het idee dat het ergens in me uitgang van het driverack zit
ik heb 6 verschillende kabels geprobeerd en bij allen heb ik de brom
ze zijn gewoon als een gebalanceerde mic kabel als deze gesoldeerd
Met welke connectoren en kabel sluit ik mijn apparatuur correct aan?
wie kent dit probleem of heeft het opgelost of heeft een tip??
ik begrijp iig niet wat er mis is ....
vind deze brom erg storend als de muziek niet speelt of bij aleen spraak...
MVG Jens
Ik ben in het bezit van een driverack pa
Ik heb hem in een 2 weg rack zitten
dus een versterker voor me toppen en een versterker voor me sub
maar als ik het hele systeem heb aangesloten dan geeft de dbx zodra er spanning op staat een constante brom in mijn speakers
dan geef ik nog geen signaal of staan mijn versterkers open (mijn versterkers geven een kleine ruis als ze open staan in mijn speakers maar is zo goed als te verwaarlozen)
zodra ik de driverack tussen me kabels uithaal ( de kabels die in en uit me driverack gaan gewoon koppel rechtstreeks met me versterker ) ben ik gelijk van me brom af...kortom het ligt volgens mij puur aan de driverack
Ik heb het al geprobeerd met me eq aan of uit in me driverack maar dit maakt geen verschil....ook heb ik me 220 voeding in een geaarde doos gehad en het hele systeem op 1 stroomgroep....ook me kabels liggen niet over elkaar heen
Maar Als ik alles op de normale manier aansluit en ik zet me versterker aan en ik laat me driverack uit ....zelfs me stroom van me driverack eraf dan heb ik nog een brom...haal ik de signaalkabels uit me driverack en laat ik ze in me versterker zitten, dan is me brom weg
ik heb het idee dat het ergens in me uitgang van het driverack zit
ik heb 6 verschillende kabels geprobeerd en bij allen heb ik de brom
ze zijn gewoon als een gebalanceerde mic kabel als deze gesoldeerd
Met welke connectoren en kabel sluit ik mijn apparatuur correct aan?
wie kent dit probleem of heeft het opgelost of heeft een tip??
ik begrijp iig niet wat er mis is ....
vind deze brom erg storend als de muziek niet speelt of bij aleen spraak...
MVG Jens
Comment