Ik ben bezig met het maken van een flightcase voor een sampler (roland spd-s) met daarbij ook een 19" plaatje met connectors. Er komt een soort multikabel van ongeveer 1,5 meter van de sampler naar de kist, die altijd onder de sampler staat. Ik gebruik de sampler namelijk op een statief.
Voor het 19" plaatje heb ik dus chassis connectors nodig, D-size. Veel topics al doorgelezen over kabels en connectors en inmiddels het meeste al te weten gekomen. Alleen de midi connectors zorgen voor problemen. Al aardig wat sites afgestruind, maar geen D-size midi connector kunnen vinden. Ik heb alleen bij Thomann gevonden wat ik zocht:
Musikhaus Thomann Cyberstore -
De rest heeft alleen dit soort dingetjes:
*** Neutrik 5p din chassis socket
Volgens mij is dit geen D-size.. of wel?? iemand ervaring hiermee?
Zo niet, iemand anders een adresje IN NL waar ik D-size midi connectors kan vinden?
Alvast bedankt!
Voor het 19" plaatje heb ik dus chassis connectors nodig, D-size. Veel topics al doorgelezen over kabels en connectors en inmiddels het meeste al te weten gekomen. Alleen de midi connectors zorgen voor problemen. Al aardig wat sites afgestruind, maar geen D-size midi connector kunnen vinden. Ik heb alleen bij Thomann gevonden wat ik zocht:
Musikhaus Thomann Cyberstore -
De rest heeft alleen dit soort dingetjes:
*** Neutrik 5p din chassis socket
Volgens mij is dit geen D-size.. of wel?? iemand ervaring hiermee?
Zo niet, iemand anders een adresje IN NL waar ik D-size midi connectors kan vinden?
Alvast bedankt!
Comment