Hallo,
Ik heb een DJM600 die het altijd goed gedaan heeft.
Alleen nu doet het linkse kanaal het niet meer goed.
Zowel bij de tullip als bij de xlr master output.
Op links komt er wel geluid uit maar dan heel zacht en af en toe kraakt hij.
Het rechtse kanaal is gewoon goed.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en of dit eenvoudig te maken is?
Ik hoor graag van jullie!
Groeten Harry
Ik heb een DJM600 die het altijd goed gedaan heeft.
Alleen nu doet het linkse kanaal het niet meer goed.
Zowel bij de tullip als bij de xlr master output.
Op links komt er wel geluid uit maar dan heel zacht en af en toe kraakt hij.
Het rechtse kanaal is gewoon goed.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en of dit eenvoudig te maken is?
Ik hoor graag van jullie!
Groeten Harry





Comment