Storing LEM power mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hopman1
    • Jul 2006
    • 3

Storing LEM power mixer

Hallo,

Wij hebben een defect in onze powered mixer heef iemand hier een idee of ervaring hiermee?

het meng gedeelte werkt perfect maar op de uitgangen klinkt een seconde muziek om vervolgens over te gaan in een steeds luider wordende brom

oja het gaat om een lem compact 208

vr gr Tom
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Tom, even ervan uitgaande dat dit op alle in- en uitgangen zo is zou het mogelijk iets in de voeding kunnen zijn, losse elco of defect brugcel ? Is de brom ook aanwezig als je de line-outs van het menggedeelte pakt of enkel als je een "schoon" extern signaal direct in de power-amp input voert ? Lastig te beoordelen zo.

Als je in de buurt van Breda woonachtig bent wil ik er wel even naar kijken, zo niet dan even bij een reparateur in de buurt. Het lijkt me iig niet iest dat je eenvoudig zelf op kunt lossen.

Succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• hopman1
      • Jul 2006
      • 3

lem

Het probleem is dat het apparaat al een maand bij een reparateur ligt en er nog geen schot in de zaak zit.

Het probleem doet zich alleen voor in het versterker gedeelte, bedankt voor je aanbieding voor reparatie maar ik woon in overijssel en das iets van breda.

Ik ga vandaaag nog maar eens bellen met de reparateur , als iemand nog een goed adres weet bij mij in de buurt hou ik mij aanbevolen.

grtz Tom

Comment

• LJKEVIN
        • Dec 2005
        • 426

Decilux Audio te Hengelo,
        zeer goede technische dienst,
        niet goedkoop(maar dat zijn professionele bedrijven nooit)

En zit in overijssel..
        Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• hopman1
          • Jul 2006
          • 3

Hallo,

even een update, iedereen bedankt voor de respons, we hebben inmiddels een goed reparatie bedrijf gevonden in groningen(apparatenreparatie.nl) en deze mensen bleken gespecialeerd in versterker reparatie.

Voor een redelijk bedrag en zeer snel was het apparaat gerepareerd.
          Het bleek in de gelijkrichting en spannings stabilisatie te zitten.

iedereen bedankt voor het meedenken!

grtz Tom

Comment

Working...