DMX T-4 + 4*PAR56 vervoeren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_bob
    • Aug 2005
    • 112

DMX T-4 + 4*PAR56 vervoeren

Hallo,
    Ik heb sind kort een DMX T4 bar en 4 Par 56's.
    Ik vraag me af hoe jullie deze vervoeren.
    Worden deze in flightcases vervoerd? Ik ben wel al eens van die "rekken" tegengekomen. Maar voor 1 fourbar vind ik dit een beetje overdreven en ze lagen ook ver boven met budget.
    Mijn idee was om een flightcase te maken met dezelfde lengte als de T4 en dan een iets zodat je de T4 erin kunt hangen.
    Heeft iemand een ontwerp van zo'n flightcase?

Groet,
    Bob
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

goedkope oplossing is te vinden bij showtec pruttel, zij hebben een kant en klaar kistje voor de T4 met lampen, zo kopen of het ontwerp bekijken en namaken.

succes ermee
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

Deze dus:

Comment

• MEEO Licht en Geluid
        • Nov 2005
        • 950

wat voor par 56 zijn het? (Short/Long)
        Die kisten van Showtec zijn alleen voor shorts.
        MEEO Audio Licht Rigging,
        Mark van der Werff
        Groningen

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

deze is alleen als ik het me goed herinner voor korte par 56 can's

Waarom neem je ze niet gewoon los mee?? hangt natuurlijk een beetje van de ruimte af, maar als ik voor een verhuur klusje 1 vierbarretje moet wegbrengen dan gaat die los de vrachtwagen in.

Ik heb in de vrachtwagen in het dak 2 beugels gemaakt langs de wand (zo'n 15 cm vrij van dak en want, daarin kan ik een alluminium buis hangen zodat daaraan lichteffecten of 4 barren kunnen hangen.

deze gebruik ik bij wegbrengen van losse meuk, wanneer het gaat om grotere aantallen moet je gewoon meatrack's nemen. denk er eens over na, is een goedkope maar handige manier
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

moge Meeo, je bent me weer net ff voor
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• dj_bob
              • Aug 2005
              • 112

Bedankt voor jullie snelle reacties!
              Ik denk dat ik de showtec case bestel, als ik hem zelf maak zijn de kosten van het materiaal toch hoger dan deze prijs.
              Ik ben pas beginnend dus ik heb geen vrachtwagen waar ik m'n t4 in kan ophangen maar toch bedankt Upgrading your system!

Comment

• HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 650

Ook ik heb een beugel in mijn Opel Combo en zorg dat ze met een spin ( elastiek met haken ) netjes op zijn plek blijven, zodat als ik een bocht door ga ze niet heen en weer geslingerd worden. Werkt prima.

Hiervoor had ik een zelfgemaakt kistje van MDF welke ik zwart had geverfd toen ik dit nog los moest vervoeren in de auto. Zag er niet zo mooi uit, maar was minstens zo functioneel.

Comment

Working...