Wij hebben voor onze drive-in altijd al van die gamma flut koffertjes gehad. Tot een maand geleden hebben wij er nooit problemen mee gehad. Maar een maand geleden is ter een met micro's en verloopjes e.d van ellende uit elkaar gevallen. Dus ben ik nu van plan om een aantal kleine koffers te gaan maken. Dus voor dingen zoals microfoons, verloopjes, reserve lampen en zekeringen enz.
Alleen 1 probleem: Ik heb geen idee hoe dit nu te doen! ik heb alleen ervaring met grote cases, voor rookmachines e.d.
Ik heb ongeveer bedacht hoe groot ze moeten worden: zo'n 50x35x13(?). Zelf zat ik te denken aan het volgende:
20x20x1,5 hoekprofiel
41x41 platte hoeken(bij het deksel als overzethoek gebruikt)
37x20 overzethoek
m/f sluitprofiel ..? mm
mini vlindersloten
dekselstoppers
Hout: 7mm ??? (weet iemand waar dit te halen, of toch maar 9mm ..?)
Mijn vraag is nu: is er iemand die een goed idee heeft over hoe ik dit nu moet aanpakken? misschien heeft iemand ervaring met het maken van "kleine koffers".
Alleen 1 probleem: Ik heb geen idee hoe dit nu te doen! ik heb alleen ervaring met grote cases, voor rookmachines e.d.
Ik heb ongeveer bedacht hoe groot ze moeten worden: zo'n 50x35x13(?). Zelf zat ik te denken aan het volgende:
20x20x1,5 hoekprofiel
41x41 platte hoeken(bij het deksel als overzethoek gebruikt)
37x20 overzethoek
m/f sluitprofiel ..? mm
mini vlindersloten
dekselstoppers
Hout: 7mm ??? (weet iemand waar dit te halen, of toch maar 9mm ..?)
Mijn vraag is nu: is er iemand die een goed idee heeft over hoe ik dit nu moet aanpakken? misschien heeft iemand ervaring met het maken van "kleine koffers".
Comment